آمار بازدید

  • بازدید امروز : 74
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22201

پیوند ها

طراحی پوستر تبلیغاتی چیست


این مقاله یک طراحی پوستر خلاقانه را شرح می دهد که می تواند پوستر فیلم، پوستر تجاری و شرکتی یا پوستر دیجیتال باشد. به طور کلی، پوستر یک ابزار بازاریابی و تبلیغاتی همیشه سبز است که توجه مردم را به خود جلب می کند و اطلاعات را به شیوه ای نوآورانه به مخاطب منتقل می کند. هدف این مقاله پردازش جزئی فتوشاپ، ایلاستریتور و سایر ابزارهای طراحی پوستر نیست، بلکه معرفی نکات کلیدی و ایده های طراحی تمیز است.

پوسترها در طول تاریخ یک ابزار فراخوان برای اقدام بوده اند. کارلنسر آنها همچنین نماد جشن رویدادهای مهم، جشنواره ها، بزرگداشت ها و غیره بوده اند.

به عنوان مثال، پوستر "I Want You" یکی از نمادین ترین تصاویر در تاریخ آمریکا است. طراحی شده توسط تصویرگر معروف جیمز مونتگومری فلگ، توسط ارتش ایالات متحده برای استخدام سربازان در طول جنگ جهانی اول مورد استفاده قرار گرفت و تنها بین سال های 1917 و 1918، حدود چهار میلیون نسخه چاپ شد.

در تصویر بالا، عمو سام بینندگان را دعوت می کند تا به آنها بپیوندند که پوستر را متمایز می کند.

طراحی پوستر تبلیغاتی چگونه است «فرم خوب» اثر آرمین هافمن یکی دیگر از پوسترهای خلاقانه است. پس از جنگ جهانی دوم ظاهر شد و به عنوان یک سبک تایپوگرافی بین المللی شناخته شد. از فونت‌های Sans Serif (مخصوصا Helvetica) استفاده می‌کرد و در ترکیب با عکاسی تک رنگ، برای یک سبک ارتباطی جسورانه اما واضح عالی بود.

چه کسب‌وکاری باشید که محصول جدیدی را راه‌اندازی می‌کند یا کسی که تجارت آنلاین شما را تبلیغ می‌کند، پوسترها ابزاری ضروری و بسیار مؤثر هستند.

پوسترها معمولاً خوب کار می کنند. شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید و چه چیزی را تبلیغ می کنید، واقعاً مهم نیست. وظیفه پوستر این است که تاثیر بصری بر بیننده ایجاد کند و اطلاعات کافی برای انجام اقدام مورد نظر در اختیار شما قرار دهد.

پوسترهای خلاقانه هرگز کپی نیستند، بلکه الهام بخش ایده های جدید و بدیع هستند. پوستر یک فیلم جنگ ستارگان با بازی لئوناردو دی کاپریو با پوستری که یک جشنواره موسیقی را اعلام می کند متفاوت خواهد بود.

انواع پوستر

پوسترها انواع مختلفی دارند: تبلیغاتی، مسافرتی، آموزنده، انگیزشی و غیره.

پوسترهای تبلیغاتی

برندها از این نوع پوستر برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. با این حال، از پوسترهای تبلیغاتی برای مبارزه با یک هدف یا جنبش اجتماعی نیز استفاده می شود. در واقع پوسترهای تبلیغاتی برای برانگیختن احساسات و تشویق بینندگان به انجام اقداماتی طراحی شده اند که ممکن است شامل: خرید، اهدا، پر کردن پرسشنامه و غیره باشد.

پوسترهای انگیزشی

پوسترهای تک صفحه ای برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در مخاطب طراحی شده اند. پوستر شامل نقل قول های انگیزشی یا یک بیانیه فکری است که با تایپوگرافی پررنگ برجسته شده است. در این پوستر انگیزشی، پس زمینه را با یک تصویر منظره یا تصویری از یک شخصیت الهام بخش بپوشانید.پوسترهای فیلم و مد وجود دارد که یک فیلم یا رویداد مد آینده را تبلیغ می کند. یک پوستر فیلم تبلیغاتی تاریخ اکران را ذکر می کند و شخصیت(های) اصلی فیلم را نشان می دهد. این تریلر به مردم اطلاع می‌دهد که تریلر چه زمانی منتشر می‌شود و شامل جزئیات شوخی برای ایجاد تبلیغات قبل از انتشار بزرگ است. اگر چنین پوسترهایی به اندازه کافی محبوب شوند، حتی به صورت بیلبورد در سطح شهر به نمایش در می آیند.مانی

  انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 39

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما