آمار بازدید

  • بازدید امروز : 83
  • بازدید دیروز : 75
  • بازدید کل : 21392

پیوند ها

ساعت مچی خاتمکاری


خرید قاب میناکاری هنر نصف جهان ساعت دیواری میناکاری و خاتم اصفهان یک اثر هنری زیبا، کاربردی و بادوام است، زمینه این ساعت زیبا با هنر اصیل میناکاری روی مس طراحی شده است و قاب آن از چوب است که با بهترین و بالاترین منبت کاری شده است. خاتم اصفهان، ترکیب دو هنر اصیل میناکاری و منبت کاری این ساعت را به اثری زیبا، بدیع و چشم نواز تبدیل کرده است. توجه داشته باشید که این پنل ساعت های هنری تکرار نمی شود و معمولا هر ساعت ظاهری متفاوت از ساعت های دیگر خواهد داشت.

ویژگی های ساعت دیواری مینا و خاتم:

پس زمینه با مینا طراحی شده است

قاب چوبی زیبا (4 بند) تزئین شده با هنر منبت اصیل

پوشش پلی استر برای زیبایی و محافظت از الگوی خاتم روی قاب

استفاده از موتور ساعت با کیفیت بالا

راهنمای خرید ساعت مچی خاتمکاری

از جمله نکاتی که در خرید ساعت کاری خاتم باید به آن توجه کرد وجود محافظ موتور ساعت در پشت ساعت دیواری خاتم می باشد. در ساعت های منبت کاری درجه یک و با کیفیت بالاتر، موتور ساعت که در پشت ساعت قرار می گیرد توسط محافظ چوبی که در پشت ساعت تعبیه شده است محافظت می شود که باعث افزایش طول عمر ساعت و همچنین جلوگیری از ضربه و آسیب رسیدن به ساعت می شود. موتور. همچنین ساعت نصب شده روی دیوار را زیباتر و با زاویه زیباتر می کند.

دومین نکته ای که باید به آن توجه کرد نوع موتور ساعت است که معمولا موتورهای ساعت موجود در بازار به ترتیب کیفیت ژاپنی، تایوانی و چینی هستند و به دو صورت کند و تیک تاک کار می کنند می توانید از فروشنده سوال کنید. یا برای دیدن مارک پشت ساعت و نحوه کارکرد موتور اطلاعاتی در مورد ساعت بدست آورید. موتورهای نرم تر و مارک های بهتر بر قیمت ساعت ها تأثیر می گذارد

ساعت میناکاری شده با صفحه

ساعت خاتمکاری صفحه ای لعابی در دو نوع ساده و گنبدی تولید می شود که صفحه های گنبدی به دلیل زیبایی قیمت بالاتری دارند.از جمله نکاتی که توصیه می شود قبل از آویزان شدن دور روکش و مینا به کیفیت پوشش و پرداخت کار توجه شود. اتمام کار متقاطع معمولاً هزینه بیشتری نسبت به سایر کارهای تکمیلی دارد، همچنین کیفیت سطح کار نیز مؤثر است، توجه به کیفیت گچ بسیار مهم است.

نکته دیگری که باید بررسی شود سطح نقاشی های مینیاتوری کار شده بر روی ساعت است که معمولاً طرح های نازک روی تذهیب، گل ها و جوجه های ساده یا برجسته، چوگان یا شکار انجام می شود، هر چه نقاشی ظرافت و زیبایی بیشتری داشته باشد بهتر است هدف ارزشمندتر خواهد بود و البته قیمت بالاتری نیز خواهد داشت

  انتشار : ۳۱ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 108

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما