آمار بازدید

  • بازدید امروز : 33
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22160

پیوند ها

مزایای پارچ و لیوان کریستالی


ست پارچ و لیوان شیک کوزه ها و فنجان ها با مواد مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. در ضمن می توان به فلز، سرامیک، چینی، کریستال و کریستال و ... اشاره کرد.از قدیم الایام همیشه پارچ و استکان بر سر سفره های ایرانی وجود داشته و نوشیدن آب به هضم غذا کمک می کند. و علاوه بر این، در طراحی جداول نیز کمک می کند. این محصول جزء جدا نشدنی هر میز است.

در انتخاب کوزه و لیوان توجه به وزن آن را فراموش نکنید. زیرا وزن آب وارد آن می شود و وزن آن زیاد می شود. این وزن باید به اندازه ای باشد که بتوان آن را بلند کرد و به راحتی از آن استفاده کرد.کوزه ها و فنجان ها در مواد مختلفی تولید و به فروش می رسند. علاوه بر این می توان به فلز، سرامیک، چینی، کریستال و کریستال و ... اشاره کرد.سفره های ایرانی از قدیم الایام همیشه دارای پارچ و فنجان بوده و نوشیدن آب به هضم غذا کمک می کند. و علاوه بر این، در طراحی جداول نیز کمک می کند. این محصول جزء جدا نشدنی هر میز است.در انتخاب شیشه و لیوان حتما به وزن آن توجه کنید. زیرا وزن آب وارد آن می شود و وزن آن زیاد می شود. این وزنه باید به اندازه ای باشد که بتوان آن را بلند کرد و به راحتی از آن استفاده کرد.

پارچ و لیوان کریستالی

این پارچ و لیوان کریستالی نیوخانه وزن نسبتاً بیشتری نسبت به سایر پارچ های دیوونه ای دارد، پارچ و لیوان کریستال سبک تر و طراحی زیبایی دارد، لیوان کریستال نیز در کشور ما تولید می شود و در بین شرکت های تولید پارچه شیشه ای می توانید به کارخانه شیشه را ببینید و بالور کاوه خاطرنشان کرد: امروزه روی پارچ ها و جام های بلور و کریستال از جمله تراشکاری، گلکاری و تذهیب کارهای زیبا و عالی انجام می شود.پارچ و لیوان کریستال و کریستال روی رینگ یا حتی بدنه آن بستگی به طرح و همچنین طراحان دارد، جایی که از گل و یا حتی روکش طلا برای طراحی این پارچ استفاده شده است، روکش طلا روی پارچ و شیشه بسیار است. زیبا و عالی می درخشدپارچ ها و لیوان های کریستالی شفاف همیشه با استقبال خوبی مواجه می شوند. زیرا آب مایع و سایر نوشیدنی هایی که در آن ریخته می شود قابل مشاهده است. و دیدن نوشیدنی و آب در پارچ و فنجان برای بسیاری از مردم زیبا و عالی به نظر می رسد.

کوزه ها و فنجان های کنده کاری شده

بر روی پارچه لیوان لیست بیست حکاکی های خاص و زیبایی انجام می شود که یکی از پرطرفدارترین کنده کاری هایی که در کشور ما به چشم می خورد طرح خورشیدی است. که حتما روی پارچه لیوان ها دیده اید که به پارچ و لیوان خورشیدی معروف هستند به غیر از این طرح خورشیدی درب های زیبا و خاص دیگری نیز وجود دارد که توسط هنرمندان مورد علاقه ما در ایران ساخته و تولید می شود. البته بسیاری از ماشین های تراش از چین، لهستان، ترکیه یا فرانسه وارد می شوند.یکی از ظروفی است که هنگام دریافت میز یا میز پذیرایی استفاده می شود و حتی در محیط کار نیز به وفور دیده می شود. نوشیدن آب و سایر نوشیدنی ها در گرمای تابستان در محل کار یا حتی در خانه یک ضرورت حیاتی است و ما دائماً به دنبال زیباترین ظروف هستیم. این مایعات را در آن بریزید و زینت خانه و محل کار و رفع عطش و تشنگی می شود و تشنگی انسان را به دنبال آب می برد و چه زیباست که آن آب را در ظرفی زیبا بریزید.

  انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 33

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما