آمار بازدید

  • بازدید امروز : 81
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22208

پیوند ها

فروش عمده سنگ اصفهان چگونه است ؟


فروش عمده سنگ اصفهان شناسایی انواع ترکیبات انواع سنگ ها، کانی ها و کانی ها به صورت پکیج شناسایی مواد با انجام آنالیزهای مختلف نمونه درخواستی انجام می شود.تحلیل ها کمی و کیفی هستند. در طول تحقیق، خواص فیزیکی، فیزیکی و شیمیایی سنگ ها از طریق روش های مختلف از جمله XRD، XRF، SEM، ICP و آنالیز فیزیکی و حرارتی مورد بررسی قرار می گیرد. در نتیجه نه تنها نوع و ترکیب شیمیایی سنگ، بلکه مجموعه ای از خواص آنها نیز به دست می آید. این کار در ماهامکس با استفاده از مدرن ترین و دقیق ترین تجهیزات و با بالاترین کیفیت انجام می شود.

ماده معدنی

کانی ماده ای طبیعی، معدنی، جامد و کریستالی است که ترکیب شیمیایی تقریبا ثابتی دارد و در پوسته زمین وجود دارد. یک کانی دارای فرمول شیمیایی و ساختار اتمی خاص است. این کوچکترین جزء ماده معدنی است. به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، هر کانی را از سایر کانی ها متمایز می کند.

این خصوصیات منحصر به فرد ساختار اتمی و نوع ترکیب مولکولی یا شیمیایی هر کانی است. نکته مهم در مورد مواد معدنی این است که مواد معدنی از بقایای موجودات زنده تشکیل نمی شوند، در حالی که مواد آلی مانند پروتئین ها، کربوهیدرات ها و روغن ها توسط موجودات زنده تولید می شوند. موارد زیر از مهم ترین ویژگی های این کانی است.کالا سخت

آنها به طور طبیعی ایجاد می شوند و مردم در شکل گیری آنها دخالت نمی کنند.
تنها حالتی که دارند حالت جامد است و حالت مایع یا گاز ندارند.
ترکیب شیمیایی آنها مشخص است.
آنها به شکل کریستال تشکیل می شوند. این بدان معنی است که ساختار اتمی آنها منظم است و دارای ترتیب تکرار شونده از اتم ها است.
آنها مواد معدنی هستند و از بقایای گیاهی یا حیوانی تشکیل نمی شوند.

اکتشاف و استخراج مواد معدنی

اکتشاف معدنی در واقع فرآیند جستجوی وجود یک ماده معدنی مورد نظر در سنگ های یک منطقه است. این فرآیند ابتدا با جمع آوری اطلاعات زمین شناسی از مناطق مختلف منطقه و سپس جمع بندی اطلاعات در مناطق بزرگتر انجام می شود. هدف از جمع آوری اطلاعات بدست آوردن یک ایده کلی از موقعیت زمین شناسی منطقه و کانی های احتمالی موجود در آن است.زینو استون

به طور کلی مراحل اکتشاف مواد معدنی به ترتیب زیر انجام می شود.

مطالعات نظری
پرنعمت زمین شناسی
نمونه برداری خاک/رسوب و بررسی های ژئوفیزیکی سطحی
حفاری اولیه
حفاری پیشرفته
بررسی های دقیق و بررسی های زمین شناسی
استخراج

  انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 65

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما