آمار بازدید

  • بازدید امروز : 116
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22243

پیوند ها

استراتژی دیجیتال مارکتینگ


بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ چیست (به انگلیسی: Digital marketing) نوعی بازاریابی از محصولات یا خدمات است که با استفاده از فناوری های دیجیتال و عمدتاً در اینترنت از جمله تلفن همراه و سایر صفحه نمایش ها مانند رایانه و هر رسانه دیجیتال دیگری انجام می شود. نوع بازاریابی تبلیغاتی به دلیل ارزانی، ماندگاری و تطبیق پذیری همراه با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی جایگاه ویژه ای در بین تبلیغ کنندگان پیدا کرده است.24/7 بودن آن و امکان تغییرات به روز، این نوع تبلیغات را پر رنگ تر کرده است، به خصوص زمانی که شرکت ها با مشکلات مالی مواجه هستند.در واقع دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از تمامی ابزارهای دیجیتال مانند وب سایت، اپلیکیشن، تبلیغات آنلاین (AdWords Marketing)، شبکه های اجتماعی، سئو، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی موبایلی برای هدف خاصی به نام بازاریابی یا افزایش فروش یا برندسازی است.امروزه این نوع بازاریابی تاثیر بسیار زیادی بر رویت کسب و کار دارد.

آخرین تحولات و استراتژی ها

یکی از مهم ترین تغییراتی که در بازاریابی سنتی رخ داده است، «ظهور بازاریابی دیجیتال» است که منجر به اصلاح استراتژی های بازاریابی شده است تا بتوانیم خود را با این تغییر عمده در بازاریابی سنتی وفق دهیم.از آنجایی که بازاریابی دیجیتال به فناوری‌های در حال تغییر و تحول بستگی دارد، باید ویژگی‌های مشابهی را از تحولات و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال انتظار داشت.

تقسیم بندی بازار:

تمرکز بیشتری بر تقسیم بندی در بازاریابی دیجیتال ویکی پدیا برای هدف قرار دادن بازارهای خاص در هر دو بخش تجارت به تجارت و مصرف کننده به مصرف کننده وجود دارد.

اینفلوئنسر مارکتینگ:

گروه های مهم در جوامع مربوطه شناسایی و به عنوان اینفلوئنسر شناخته می شوند و در حال تبدیل شدن به یک مفهوم مهم در بازاریابی دیجیتال هستند. تبدیل شدن به یک تأثیرگذار از طریق تبلیغات پولی، مانند تبلیغات فیس بوک یا کمپین های گوگل ادوردز، یا از طریق نرم افزارهای پیشرفته sCRM (مدیریت ارتباط با مشتری) مانند SAP C4C، Microsoft Dynamics، Sage CRM و Salesforce CRM امکان پذیر است. در حال حاضر، بسیاری از دانشگاه ها بر روی استراتژی های تاثیرگذار در سطح کارشناسی ارشد تمرکز دارند.

تاکتیک ها و نمونه های بازاریابی دیجیتال

یک بازاریاب دیجیتال خوب یا فردی که به نوعی در این زمینه فعالیت می کند باید درک روشن و مناسبی از تأثیر انواع مختلف بازاریابی دیجیتال بر تحقق اهداف اصلی خود داشته باشد. به عبارت دیگر، برای استفاده حداکثری از روش ها و کانال های دیجیتال رایگان و پولی موجود و اجرای کمپین ها و سیاست های موثرتر، باید بدانید به دنبال چه هستید و برنامه داشته باشید.

منبع : یکتانت

  انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 21

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما