آمار بازدید

  • بازدید امروز : 170
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22297

پیوند ها

سیستم هوشمند سازی هتل و کاربرد آن


سیستم هوشمند سازی هتل نوین گذر هتلی است که در آن می توانید کارهایی مانند رزرو اتاق، باز کردن درب ورودی اتاق، تغییر وضعیت روشنایی، کنترل سیستم های سرمایشی و گرمایشی، کنترل تلویزیون، کنترل پرده ها، درخواست نظافت اتاق را انجام دهید. ، رزرو استخر، رستوران و پارکینگ و...، با فشردن یک دکمه روی تلفن همراه خود. با کمک هتل هوشمند، همه از مسافران و مهمانان گرفته تا کارکنان هتل از تلفن همراه خود برای انجام کارهای خود استفاده می کنند.
در واقع در هتل هوشمند نوین گذر به جای اینکه به سراغ فرد خاصی در هتل بروید و از او بخواهید کلید اتاقتان را به شما بدهد یا از کارکنان خدمات بخواهید اتاقتان را تمیز کنند، می توانید تمام درخواست های خود را روی دکمه گوشی هوشمندتان قرار دهید.

تجارت گردشگری

تجارت گردشگری آرات یکی از سودآورترین است. کشورهای همسایه ما در سال های اخیر بیشترین بهره وری را از گردشگری به دست آورده اند. جذب مشتری هدف اصلی همه این مشاغل است. یکی از مهمترین موارد برای جذب مشتری یا ارائه بهترین و با کیفیت خدمات، پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان است.
هتل هوشمند هتلی است که تمامی سیستم های تاسیساتی (موتورخانه، روشنایی، نظارت تصویری، آبیاری فضای سبز، آسانسور، سیستم های اعلام و اطفاء حریق، کنترل پارکینگ و ...) و همچنین سیستم مدیریت مرکزی مهمان را کنترل می کند.

هتل هوشمند

تقریباً فرض بر این است که هتل های هوشمند آینده همه هتل ها هستند. اگرچه تعداد این هتل ها در حال حاضر انگشت شمار است، اما در آینده تعداد زیادی از هتل ها به سمت هوشمند و مدرن شدن پیش خواهند رفت و با این جهش، مدیریت هتل بسیار سریعتر و آسانتر از قبل خواهد شد. صنعت گردشگری به نوعی با صنعت هتلداری مرتبط است.
علاوه بر جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی و تفریحی، هتل هایی وجود دارند که با ارائه خدمات متنوع رضایت میهمانان را جلب می کنند. بنابراین، مهمان نوازی یک صنعت یا یک فعالیت اقتصادی/فرهنگی تلقی می شود و نه صرفاً یک فعالیت تجاری.
همچنین تصمیم داریم در ادامه این مقاله در مورد هتل های هوشمند و ویژگی ها و مزایای آن ها صحبت کنیم و البته به معرفی چند هتل هوشمند دنیا و امکانات آن ها نیز می پردازیم.
هوشمندسازی هتل می تواند باعث افزایش درآمد هتلداران و از طرفی کاهش بسیاری از هزینه ها شود. کاهش هزینه های نیروی کار، افزایش امنیت هتل، افزایش کارایی کارکنان هتل، افزایش راحتی میهمانان و کاهش هزینه های نگهداری امکانات هتل از جمله مزایای یک هتل هوشمند است. دستیابی به این مزایا هدف مهمی برای هتل هوشمند نوین گزر است.کاسپین

  انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 17

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما