آمار بازدید

  • بازدید امروز : 112
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22239

پیوند ها

مخزن مکعبی عمودی ایستاده مکعبی


p><!-- x-tinymce/html

خرید تانکر آب ۳۳۰ لیتری مکعبی عمودی ایستاده مکعبی آب یا مخزن آب کتابی در بازار در دو حالت عمودی و افقی و در 100 لیتر، 230 لیتر، 500 لیتر، 800 لیتر، 1000 لیتر، 1500 لیتر و 2000 لیتر موجود می باشد. جنس این مخازن مشابه سایر محصولات موجود در این سایت از پلی اتیلن استاندارد و بهداشتی می باشد و در حال حاضر در مصارف مختلف از جمله ذخیره سازی آب آشامیدنی در ساختمان ها، نگهداری مواد شیمیایی در کارگاه ها و کارخانه ها، مصارف کشاورزی و ... کاربرد فراوانی دارند. . هستند.

یک مخزن آب پلی اتیلن یا مخزن آب مکعبی رزرو کنید

مخازن آب مکعبی و مخازن کاغذی با قابلیت عبور از باریک ترین درگاه ها بهترین راه حل برای ذخیره آب در مکان هایی هستند که محدودیت های شدیدی در نصب مخازن آب و سایر مواد دارند. این مخازن به دلیل ابعاد مناسبی که دارند به راحتی در گوشه و کنار دیوارها و یا در مکان هایی که مورد استفاده نیستند نصب می شوند. اگر به دنبال مخزن مکعبی با ابعاد خاص هستید، ما می توانیم آن را برای شما بسازیم. برای این منظور با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

معرفی انواع مخازن مکعبی و کتابی پلاسترون

مخازن مکعبی و کتابی ساخته شده از مخازن پلاستیکی در حجم 100 لیتر تا 2000 لیتر تولید و در بازار عرضه می شود. مخزن کتاب و مکعب به صورت بی رنگ یا تک لایه، سه لایه، فوم، چهار لایه و پنج لایه قابل تولید می باشد. امکان تولید انواع مخازن در رنگ های مختلف کاربردهای مخازن کتابی یا مکعبی:

1- ذخیره و نگهداری آب آشامیدنی

2- ذخیره آب جهت اطفاء حریق

پلاستیک مخزن مخازن مکعبی یا کاغذی شرکت تانکر پلاستیک از مواد اولیه درجه یک و از نوع مواد غذایی بوده و برای نگهداری آب آشامیدنی، غذا، دارو و انواع مواد شیمیایی قابل استفاده است. مخازن کتاب دو لایه و سه لایه با لایه های رنگی با فیلترهای مرئی و UV از ورود نور به مخزن جلوگیری می کند و از رشد جلبک در لایه داخلی آن جلوگیری می کند.

مخزن بازار مزیت تانکر یا کتاب مخزن پلاستیکی مکعبی نسبت به تانکرهای مشابه طراحی و اندازه آنهاست. هدف اصلی از تولید این مخازن رفع مشکل عبور انواع مخازن از درهای باریک، ورودی ها و راهروها و همچنین فضاهایی است که دارای محدودیت هستند برخی از ویژگی های مخازن پلاستیکی مکعبی:

  • نصب سریع و آسان
  • کاملا یکپارچه و بدون درز
  • تبادل حرارت نسبتا کم
  • قابلیت حمل آسان

  انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما