آمار بازدید

  • بازدید امروز : 163
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22290

پیوند ها

سیستم هوشمند سازی هتل


سیستم هوشمند سازی هتل ساختمان هوشمند یکی از مفاهیم پیشرفته صنعت ساخت و ساز است که با استفاده از فناوری های نوین، امکان کنترل هوشمند سیستم های روشنایی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی مانند ترموستات سنسور، خدمات الکترونیکی و دسترسی به اطلاعات را در هر زمان برای ساکنین فراهم می کند. و مکان.

هوش ساختمانی چیست؟

به طور کلی داشتن یک سیستم یکپارچه با قابلیت کنترل تجهیزات الکتریکی مختلف در ساختمان یکی از عناصر اصلی در هوشمندسازی ساختمان پارسیان ساز است. در فرآیند هوشمندسازی ساختمان، لوازم خانگی یا سیستم ها را می توان به یک شبکه مشترک متصل کرد و به طور مستقل و از راه دور کنترل کرد.

برای مثال، ترموستات، چراغ‌ها، بلندگوهای صوتی، تلویزیون، دوربین‌های امنیتی، قفل‌ها، لوازم خانگی و موارد دیگر به یک سیستم مشترک متصل هستند که می‌توان آن را از طریق تلفن هوشمند یا دستگاه لمسی موبایل کنترل کرد. که در این مقاله بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

سیستم BMS چیست؟

سیستم BMS که در فارسی به مدیریت هوشمند ساختمان نیز گفته می شود، در واقع به مجموعه ای از سخت افزارها و نرم افزارها اطلاق می شود که به منظور نظارت و کنترل یکپارچه بر قسمت های مهم یک ساختمان ارائه می شود. به طور کلی وظیفه این مجموعه نظارت مستمر بر قسمت های مختلف ساختمان و اعمال دستورات به آنها به گونه ای است که کار قسمت های مختلف ساختمان با یکدیگر و در شرایط بهینه با هدف متعادل شود. کاهش مصرف غیر ضروری و توزیع منابع انرژی به فضاهای مورد نیاز.

هدف اصلی این فناوری بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه های مربوط به مصرف انرژی در ساختمان است.

در سیستم‌های ساختمان هوشمند و خانه‌های هوشمند، از دستگاه‌های دیجیتالی مانند حسگرها، دستگاه‌های کنترل و وسایل ارتباطی برای جمع‌آوری داده‌ها و کنترل سیستم‌های مختلف استفاده می‌شود. این سیستم ها با تجزیه و تحلیل دقیق داده ها و اطلاعات جمع آوری شده، مصرف انرژی و هزینه های مرتبط را به طور بهینه به حداقل می رساند.

یک BMS می تواند شامل کلیه خدمات برقی، مکانیکی و حفاظتی ساختمان باشد که این سیستم ها به طور کلی شامل خدمات گرمایش، سرمایش، تهویه مطبوع، آسانسور، نیروگاه اضطراری، پله برقی، کنترل روشنایی، نظارت تصویری، خدمات ارتباطی و اطفای حریق می باشد. کنترل ترافیک و خیلی چیزهای دیگر.

سیستم های هوشمند ساختمان فراهوش مخاطبان دیگری نیز دارند. افرادی که مستقیماً از ساختمان استفاده نمی کنند، مانند مدیران ساختمان و مدیران تجهیزات نیز از سیستم های هوشمند ساختمان بهره مند می شوند. این سیستم ها به آنها کمک می کند تا بهترین راندمان را حفظ کنند و مدعی مدیریت و عمر سمعی و بصری تجهیزات شوند، همچنین با تجزیه و تحلیل کارایی و مصرف انرژی، این سیستم ها به آنها کمک می کنند تا از تجهیزات و امکانات ساختمان به بهترین شکل استفاده کنند.

  انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 30

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما