آمار بازدید

  • بازدید امروز : 218
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22345

پیوند ها

خرید کولر صنعتی سلولزی و گلخانه ای


بهتر است بدانید که کولر صنعتی در انواع کولرهای روکار، کولرهای پالپ، کولرهای صورت، کولرهای سقفی، کولرهای جانبی و یا با فن های سانتریفیوژ یا فن های محوری عرضه خواهد شد. توجه داشته باشید که مدل های خنک تری وجود دارند که کاربرد و محبوبیت بیشتری دارند. این چیلرها عبارتند از: چیلر صنعتی سلولزی و چیلر صنعتی گلخانه ای که هر کدام را توضیح می دهیم.

کولر صنعتی سلولزی

کولر تبخیری سلولزی چیست؟ این سوالی است که برای بسیاری از شما پیش می آید. در پاسخ به این سوال لازم به ذکر است که این کولرهای بیابانی در انواع فن های محوری و سانتریفیوژ طراحی و ساخته خواهند شد. مزیت ویژه کولر تبخیری سلولزی نسبت به کولرهای آبی که روکش دارند; این امر باعث کاهش میزان مصرف آب و انرژی و همچنین درصد بیشتر خنک کننده هوا می شود. چیلر سلولزی این قابلیت را دارد که هوا را در محیط های مختلف صنعتی و تجاری تا حداقل 60 درصد بیشتر از سایر چیلرهای آبی خنک کند.

همچنین توجه داشته باشید که کولرهای تبخیری سلولزی به دلیل عمر مفید بالای پدهای سلولزی کارایی و عملکرد بهتری دارند. لنت های سلولزی در چیلرهای صنعتی سلولزی عنوان محیط تبخیری را دارند و در عملکرد این واحدها بسیار موثر هستند. فاصله تخلیه هوا از این کولرها بین 20 تا 25 متر است. این دستگاه ها در محیط هایی مانند انبارها و سوله های صنعتی، کارگاه ها و کارخانه ها، مساجد، نمایشگاه ها، فروشگاه ها، سالن های چند منظوره و … کاربرد دارند. از جمله پرکاربردترین چیلرهای صنعتی سلولزی می توان به چیلر صنعتی 13000 اشاره کرد که این دستگاه دارای ظرفیت 13000 فوت مکعب در دقیقه می باشد.خرید کولر صنعتی چگونه است

کولر صنعتی گلخانه

کولر تبخیری یا آبسردکن صنعتی مورد استفاده در گلخانه ها; که در سال های اخیر محبوبیت و مقبولیتی در بین پرورش دهندگان گیاهان گلخانه ای پیدا کرده است. این کولرها به عنوان یکی از تجهیزات گلخانه ای با استفاده از عملکرد سرمایش تبخیری خنک سازی و طراوت جریان هوا در محیط های مختلف گلخانه ای دماتجهیز جلوه خاصی دارند.

فامکو

  انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 27

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما