آمار بازدید

  • بازدید امروز : 126
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22253

پیوند ها

نحوه فروش عمده منتول


منتول با نام لاتین منتول، نام علی کوکس است که یکی از منابع درد ویکی است. این ترکیب شیمیایی یک ترکیب طبیعی است که در واقع آویشن را موثر می کند. برای دسترسی به منتول باید گیاهانی مانند اکالیپتوس و انواع نعناع مانند نعناع، ​​نعناع فلفلی، نعناع فلفلی و … را پیدا کنیم. بدون این تولید شیمیایی، عصاره نعناع فلفلی به عنوان اسکاچ تعریف می شود. بنابراین به آن منتول، اسانس نعناع یا اسانس نعناع نیز می گویند.

این ترکیب عملکردی نوعی الکل است که از ترکیب 10 عنصر کربنی با نماد C، 20 عنصر هیدروژنی با نماد H و یک عنصر اکسیژن با نماد O تشکیل می شود. فرمول مولکولی فنل C10H20O است.

اگر بخواهیم درباره تاریخچه این محصول شیمیایی صحبت کنیم، باید گفت که منتول حدود 2000 سال پیش در چین باستان کشف شد و هنوز هم به اشکال مختلف برای مصارف مختلف استفاده می شود. در زیر شما را با ویژگی ها و کاربردهای این ماده شیمیایی آشنا می کنیم.فروش منتول کلیک کنید.

خواص منتول

منتول یکی از ترکیباتی است که در فاز جامد در دمای اتاق وجود دارد و حالت کریستالی آن چگونه است و ماده ای بی رنگ محسوب می شود. گاهی اوقات این ترکیب شیمیایی به رنگ سفید نیز دیده می شود. علاوه بر این، این محصول در فاز مایع نیز یافت می شود که به عنوان ادویه یا ماده طعم دهنده در امور مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

از ویژگی های منحصر به فرد این ماده می توان به بوی تند و خنک آن اشاره کرد. به دلیل وجود این ویژگی، منتول در موارد مختلفی مانند صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع دارویی، صنایع عطرسازی و … استفاده می شود.

از دیگر خواص منتول می توان به خنک کنندگی، ضدعفونی، بی حسی موضعی، ضد درد، ضد اسپاسم و … اشاره کرد. بنابراین ماده ای بسیار مفید در امور مختلف است.نیکوشیمی

جرم مولی منتول

جرم مولی منتول حدود 156 گرم در مول است. این ماده در دمایی معادل 42 درجه سانتیگراد به نقطه ذوب و در دمایی معادل 212 درجه سانتیگراد به نقطه جوش می رسد.

منتول نوعی اسانس است و به اشکال مختلف برای مصارف خارجی استفاده می شود که هیچ عارضه ای برای مصرف کننده ندارد و دارویی ایده آل برای بسیاری از بیماری ها و ناراحتی ها محسوب می شود.

در مورد حلالیت این ترکیب شیمیایی مفید می توان گفت که کاملاً در آب نامحلول است و در اتانول، متانول، کلروفرم و دی اتیل اتر حلالیت بسیار خوبی دارد. علاوه بر این، چگالی این ماده شیمیایی حدود 0.9 است.

اوسیناشیمی

 

 
 
 

  انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 27

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما