آمار بازدید

  • بازدید امروز : 102
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22229

پیوند ها

مخازن ذخیره افقی


استفاده از مخازن هوا در همه کشورها رایج است و ذخیره و تحویل فشار آب با استفاده از این روش بسیار کارآمد و کاربردی است. اگر در بسیاری از مناطق شهری یا شهرهای صنعتی دقت کنید، قطعاً مخازن هوایی را خواهید دید که در بالا و بر روی پایه ها قرار گرفته اند. این برج های ذخیره آب با نام های مخزن آب هوایی، منبع آب هوایی یا تانکر آب هوایی شناخته می شوند. خرید مخزن آب ایستاده

یکی از محدودیت ها و عوامل اصلی در انتخاب مخزن ذخیره، فضای موجود است. به عنوان مثال محدودیت ارتفاع باعث می شود به ناچار تانک های عمودی کوتاه یا افقی را انتخاب کنیم و محدودیت طول و عرض ما را مجبور به استفاده از مخازن عمودی و بلند می کند. بنابراین محدودیت های ناشی از محل و مسیر انتقال مخزن است که ما را مجبور به انتخاب اشکال و اندازه های خاص مخازن پلی اتیلن می کند.

بهترین فروشگاه ایستاده

نکته مهم این است که مخازن ذخیره افقی به صورت مخازن ذخیره افقی هستند. تولید مخازن فلزی افقی دلایل زیادی دارد. ین فرگان هم به تقصیر بلی آتیلانی و کردی کردی و کردی رواج پیدا کرد.

این مخازن فلزی افقی بر روی پایه نصب می شوند. مخازن افقی پلاستیک مخزن بنا به سلیقه مشتریان قالب گیری و به بازار عرضه شد، اما تولید و استفاده از مخازن افقی به روشی که در ایران رایج است در کشورهای توسعه یافته رایج نیست و عمدتاً به صورت مخازن روی زمین از همه نوع است. مخازن عمودی مقاومت مکانیکی و طول عمر مخازن عمودی به ویژه مخازن عمودی کوتاه بسیار بیشتر از مخازن افقی است. علاوه بر این، قیمت آنها مناسب تر است.

  انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 28

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما