آمار بازدید

  • بازدید امروز : 206
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22333

پیوند ها

شرایط طلاق توافقی چگونه است ؟


طلاق توافقی راه حل مناسبی برای افرادی است که به دنبال جدایی دوستانه و بدون درگیری هستند. در این نوع طلاق شما و همسرتان با هم مشورت می کنید و برای حل مسائل خانوادگی به توافق می رسید. این نوع طلاق معمولا برای افرادی مناسب است که به دنبال جدایی دوستانه هستند و نمی خواهند به دادگاه بروند و مشکل را تحت فشار قرار دهند. وکیل متخصص طلاق در اصفهان کلیک کنید.

وکیل طلاق یکی از آن تخصص هایی است که معمولاً هنگام انجام کاری یا تعهد به کاری به آن فکر می کنیم. وقتی صحبت از طلاق توافقی به میان می‌آید، همه احساس می‌کنند که قرار است با 120 در اتوبان رانندگی کنند تا تصمیم دادگاه را بگیرند.

شرایط طلاق با توافق طرفین

به طور خلاصه، طلاق توافقی دادسان، طلاقی است که در آن خواسته های زوج مطرح می شود. در نتیجه زن و شوهر بر سر همه مسائلی که باید در دادگاه مطرح و حل شود به توافق رسیده اند. توافق و امضای زوجین مورد قبول دادگاه بوده و هیچ گونه سوال و ابهامی از طرف دادگاه وجود ندارد

اما وقتی اولین عوارض جلوی چشمانشان ظاهر می شود، می فهمند که عبور از این بزرگراه چندان هم ساده نیست. درخواست طلاق توافقی تنها آغاز راه بسیار پر پیچ و خمی است که بسیاری از مردم آن را بدیهی می دانند و تا آخر نمی توانند چالش هایی مانند شرکت در جلسات مشاوره یا مراجعه های مکرر به دادگاه را تحمل کنند. هداد در کنار شماست تا با کمترین تلاش شما را از این جاده پر پیچ و خم عبور دهد.

خدمات وکالت طلاق رائه فقط یک وکالت معمولی نیست بلکه تخصص و سالها تجربه در هداد است و اکنون ما این تجربه و تخصص را در اختیار شما قرار می دهیم تا خیلی راحت تر از آنچه تصور می کنید به نتیجه دلخواه برسید.

  انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما