آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 35
  • بازدید کل : 22405

پیوند ها

صنعت هوشمند سازی هتل


با پیشرفت تکنولوژی، صنعت هتلداری شروع به ساخت هتل های هوشمند کرده است. هتل هایی که همه چیز را می توان به راحتی از راه دور کنترل کرد. یک هتل هوشمند مزایای زیادی دارد. نیروی کار کمتری در این نوع هتلداری استفاده می شود. فناوری حرف اول را در این سیستم پیشرفته می زند. به طوری که از آن به عنوان ابزاری برای افزایش بهره وری استفاده می کنند. در طول ساخت این هتل ها کاهش مصرف انرژی به طور کامل رعایت شد. ساخت این مدل هتل در اکثر کشورهای دنیا در دستور کار قرار دارد.خرید سیستم هتل هوشمند اینجا کلیک کنید.

برخی از کشورها دارای هتل های هوشمند هستند. آنها توانستند نوآوری کنند. از طریق سیستم هوشمند خدماتی مانند نظافت اتاق؛ من غذا سفارش می دهم؛ ماساژ داخل اتاق و... به عنوان بخشی از خدمات هتل به میهمانان ارائه می دهیم. افرادی که قصد سفر به شهر یا کشور دیگری را دارند؛ آنها به دنبال مکانی برای استراحت و گذراندن شب هستند. بنابراین آنچه در مرحله اول برای آنها مهم است; انتخاب و رزرو مکان قبل از رسیدن به مقصد می باشد. هتل هایی که مجهز به سیستم هوشمند هستند این امکان را برای مسافران و مهمانان خود فراهم کرده اند.

تعریف هتل

هتل فقط از وسایل الکترونیکی برای پذیرش استفاده می کند. حتی دستگاه ها و دستگاه های معمولی نیز قادر خواهند بود داده ها را به هتل هوشمند بازیابی یا ارسال کنند. ابزار و تجهیزات مورد استفاده در این مکان؛ با یکدیگر تعامل و ارتباط برقرار کنند.

قدرت این ابزارها به حدی است که مردم و کاربران تنها از یک نقطه می توانند از یک اسپیکر هوشمند استفاده کنند. تبلت؛ از راه دور؛ لپ تاپ ها و ….. به راحتی می توانند اتصال برقرار شده را کنترل کنند. برخی از ابزارهای فوق می توانند اطلاعات لازم را از اینترنت دریافت کنند. در نهایت به درخواست های کاربران پاسخ دهید. این پاسخ به صورت هوشمند انجام شده است.

امکانات هتل هوشمند

هتلی با سیستم هوشمند آسا سیستم یگانه به عنوان هتل لوکس شناخته می شود. تمامی امکانات رفاهی این هتل از استاندارد بسیار بالایی برخوردار است. امکاناتی که برای پذیرایی از میهمانان و مسافران در این مکان در نظر گرفته شده است از کیفیت بالا و عالی برخوردار است. امکانات رفاهی موجود در اتاق های هوشمند هتل بسیار متنوع است. این سیستم هوشمند به مهمانان اجازه می دهد تا از طریق تلویزیون اتاق خود به صفحه نمایش دسترسی داشته باشند. درخواست های خود را بیان کنید.

  انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 21

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما