آمار بازدید

  • بازدید امروز : 144
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22271

پیوند ها

قیمت بهارساز و اجزای تشکیل دهنده آن


دستگاه فنر انرژی دستگاهی است که هم عملکرد سرمایش و هم گرمایش را انجام می دهد. این دستگاه سرمایش را با پد سلولزی و گرمایش را با استفاده از بخاری گازی انجام می دهد.
معمولاً این دستگاه بر روی پشت بام نصب می شود و سپس هوا با کانال های هوا در داخل ساختمان پخش می شود. همچنین امکان نصب کانال هوای برگشت بر روی این واحدها وجود دارد.

طراحی پایلوت بخاری و پکیج خورشیدی 1000 وات ونداد تجهیز به گونه ای است که می توان آن را با گاز اولیه و جریان هوا تنظیم کرد و شیر کنترل گاز سیگما به همراه پیلوت مشعل را مشتعل می کند. در مورد Hama، اعمال فشار هوا به محفظه پایینی اتاق تلفات ناشی از کانال های جریان و ترمزهای فن گریز از مرکز را کاهش می دهد. گاز در جرگه ژان، با شما برای نظارت بر جنایات، می خواهید با ما در ارتباط با شما ارتباط برقرار کنید. همچنین قدرت گرمایش با گاز قابل تغییر است. با ایجاد احتراق مناسب و سطح تماس موثر مبدل حرارتی می توان راندمان دیگ را تا 80 درصد افزایش داد.تعرفه یا قیمت بهارساز چقدر است ؟

اجزای دستگاه فنر انرژی

مبدل حرارتی:

این مبدل حرارتی دارای پوشش نسوز تا دمای 550 درجه سانتیگراد می باشد. از ویژگی های یک مبدل حرارتی با طراحی مناسب می توان به سطح تماس موثر و تبادل حرارتی بالا بین جریان هوای عبوری و جریان محصولات احتراق داغ همراه با افت فشار کم و عدم وجود صدا در اثر انبساط و انقباض سریع اشاره کرد. .
کلاهک تنظیم: کیتی است که علاوه بر تنظیم خروجی محصولات احتراق از بخاری، احتمال برگشت هوا از دودکش را نیز به حداقل می رساند. این قطعه دارای روکش نسوز نیز می باشد.

شیر کنترل گاز:

این شیر برقی دو مرحله ای برای کنترل جریان و فشار گاز ورودی به مشعل و پیلوت است که با فرمان ترموستات اتمسفر بر اساس دمای تنظیم شده یا فرمان حد کنترل عمل می کند.

کنترل حد فن:

این قسمت برای جلوگیری از آسیب احتمالی دستگاه در صورت شکستن تسمه و فن، فرسودگی موتور یا سایر مواردی که دمای مبدل حرارتی را بالا می برد، مورد استفاده قرار می گیرد.

پد سلولزی:

به عنوان یک محیط تبخیری مورد استفاده در بخش خنک کننده و به عنوان یک مبدل حرارتی، وظیفه انتقال گرما و جرم بین هوا و آب عبوری را بر عهده دارد.پوشش کف: با توجه به اینکه کف کولر محل ذخیره آب است، جزء حساس در برابر خوردگی محسوب می شود و به همین دلیل علاوه بر افزایش دوام، توسط روکش اپوکسی نیز محافظت می شود.

ضربه گیرها:

به طور کلی برای کاهش ضربه و لرزش کولر در محل اتصال فن به بدنه کولر از ضربه گیرهای مناسبی استفاده می شود که باعث کاهش انتقال ضربه و لرزش به بدنه دستگاه می شود.
بدنه اصلی دستگاه: بدنه این واحدها از ورق فلزی گالوانیزه با ضخامت مناسب (حدود 1.25 میلی متر) جهت افزایش استحکام و کاهش لرزش و لرزش ساخته شده است. همچنین رنگ بدنه این دستگاه ها نوعی پوشش پودری ضد آب و هوا می باشد که دوام و چسبندگی بسیار خوبی بر روی سطح بدنه دستگاه دارد.

منبع : فروشگاه اینترنتی بهار

  انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما