آمار بازدید

  • بازدید امروز : 103
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22230

پیوند ها

خرید گلدان میناکاری تزئینی


p><!-- x-tinymce/html

مینا در اشکال و اشکال مختلفی مانند بشقاب، گلدان، جواهرات و غیره وجود دارد. زیبایی و تاثیر این دسته از کاردستی ها مانند سایر محصولات ماندگاری بالایی دارد، البته به شرطی که نحوه نگهداری و نظافت صحیح آنها را بدانید. باید نحوه نگهداری از این وسایل را دانست تا در اثر بی احتیاطی آسیبی نبینند و ظاهر خود را از دست ندهند.

از آنجایی که سطح لعاب لعاب دار است و در فر پخته می شود، به راحتی با آب داغ و اسفنج شسته می شود و می توان آن را برای سال ها حتی در زیر خاک حفظ کرد. تنها چیزهایی که باعث از بین رفتن این ظروف و ظروف مینا می شود اسید است (حتی اگر سرکه مدت زیادی در ظرف بماند رنگ ها را از بین می برد) و ضربه زدن. خرید گلدان میناکاری به لینک مربوطه مراجعه کنید.

خرید گلدان میناکاری تزینی

باید از ضربه محافظت شوند زیرا سطح لعابدار از فلز جدا می شود و باعث ایجاد ترک در قسمت های مختلف می شود و در صورت عدم تعمیر باعث جدا شدن سایر قسمت های ظرف می شود بنابراین حمل و نقل این اقلام باید اینها را حمل کند. مینا محصولات را با دقت در بسته بندی های نرم قرار می دهد تا روی هم قرار نگیرند.

این گلدان تزیینی نیل گون مینا زیبا روی مس میناکاری شده است. این گلدان 16 سانتی برای دکور منزل مناسب است و البته می توانید از آن به عنوان گلدان گل های طبیعی و گل های مصنوعی تزیینی استفاده کنید.

باید از میناکاری به عنوان یکی از بهترین هنرهای اصیل ایرانی یاد کرد که از قدیم الایام برای زیباسازی و تزیین خانه ها استفاده می شده است. میناکاری ترکیبی باسلام از رنگ های زیبا و درخشان بر روی فلزاتی مانند مس، طلا و نقره است که البته این هنر روی سرامیک نیز انجام می شود. این هنر بر روی ظروف و زیور آلات با نقوش اصیل ایرانی بسیار زیبا دیده می شود.

  انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 47

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما