آمار بازدید

  • بازدید امروز : 76
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22203

پیوند ها

بهترین بخاری گلخانه ای


p><!-- x-tinymce/html

بخاری گلخانه ابزاری است که برای ایجاد گرما در مکان هایی مانند گلخانه ها، مرغداری ها، سالن های تولید قارچ و ... استفاده می شود. به همین دلیل بخاری گلخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اجزای اصلی بخاری گلخانه شامل مشعل، دیگ بخار، سه راهرو، لوله های اتصال معابر، خروجی هوای گرم، فن مکنده، تابلو برق، شیر اطمینان بخاری و لوله اگزوز می باشد.یک بخاری گلخانه از یک سه چرخه یک مشعل در حال سوختن ساطع می کند. در واقع شعله های مشعل اجاق گاز شروع به تولید گرما کرده و پس از ورود به گرما، گازهای مونوکسید کربن و کربن از طریق لوله اگزوز به بیرون از گلخانه ارسال می شود. و در اختر آمبری سالم و تمیز برای کرین در کهنه در KKKK.

اندازه گلخانه شما نقش مهمی در تنظیم دمای محیط دارد زیرا هر چه گلخانه شما بزرگتر باشد گرم نگه داشتن محیط دشوارتر خواهد بود. قبل از استفاده از بخاری گلخانه از عایق بندی کامل محیط اطمینان حاصل کنید تا گرمای تولید شده توسط بخاری های گلخانه ای هدر نرود.

بهترین بخاری گلخانه

بهترین نوع بخاری های گلخانه ای گیاهان را در برابر سرما محافظت می کند، از نظر انرژی کارآمد هستند و قدرت کافی برای گرم کردن کل محیط گلخانه را دارند. علاوه بر این، مقاومت در برابر آب، مقرون به صرفه بودن و دوام طولانی مدت از دیگر عوامل مهم هستند. بدون شک اولین سوال در هنگام خرید بهترین بخاری برای گلخانه، کارایی بخاری است. راندمان بخاری میزان گرمای تولید شده در برابر انرژی مصرفی بخاری است. قیمت انواع بخاری گلخانه ای به لینک مربوطه مراجعه کنید.

اگر قصد خرید بهترین بخاری گلخانه ای فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات را برای گلخانه خود دارید باید به متریال بدنه کوره نیز توجه کنید. جنس کوره ارتباط مستقیمی با عمر مفید بخاری گلخانه دارد، می توانید یک بخاری ارزان قیمت که از آلیاژهای بی کیفیت یا نازک ساخته شده است بخرید و به زودی سوراخی در بخاری خود خواهید دید. چنین بخاری هایی بسیار خطرناک هستند و می توانند باعث آتش سوزی در گلخانه شوند.

بخاری های خوب و بادوام از فولاد نسوز ساخته شده اند، زیرا فولاد می تواند دمای بالای 800 درجه را تحمل کند. این فلزات همچنین توانایی مقاومت در برابر اکسیداسیون و پوسیدگی را دارند. مشعل وسیله ای است که سوخت را به گرما تبدیل می کند و در اکثر لوازم خانگی مانند بخاری، دیگ بخار، سماور و ... وجود دارد. برای خرید بهترین بخاری گلخانه باید به برند و نوع مشعل گرمایشی توجه کرد. مشعل بخاری باید کیفیت و متریال خوبی داشته باشد تا در وسط فصل با مشکل خرابی یا خرابی مواجه نشود.

از آنجایی که هوای گلخانه مرطوب است، بهتر است بخاری گلخانه گرماسان از مواد ضد زنگ و غیر اکسید کننده مانند آلومینیوم باشد. به همین دلیل اکثر سازندگان خارجی و داخلی بدنه بخاری را از ورق گالوانیزه یا آلومینیوم می سازند.

  انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 73

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما