آمار بازدید

  • بازدید امروز : 110
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22237

پیوند ها

مخزن 1000 لیتری چگونه است


مخزن 1000 لیتری یکی از پرطرفدارترین مخازن موجود در بازار می باشد که در انواع افقی، عمودی و ... قابل ساخت و عرضه می باشد.در ابتدا قصد داریم در مورد محصولات پلی اتیلن بیشتر بدانیم و اطلاعات بیشتری در مورد پلی اتیلن که ماده اصلی تشکیل دهنده این محصولات است به دست آوریم. پس تا انتها همراه ما باشید. خرید مخزن افقی 1000 لیتری کلیک کنید.

پلی اتیلن چیست؟

پلی اتیلن مخزن مارکت یک ماده پلیمری است که از واحدهای منفرد اتیلن تشکیل شده است. اتیلن ها در یک زنجیره قرار گرفته و یک مولکول پلیمری بزرگ را تشکیل می دهند. ماده اولیه پلی اتیلن از نفت خام به دست می آید. مهم ترین بازار مصرف پلی اتیلن، صنعت لاستیک و پلاستیک است. در بازار جهانی، پلی اتیلن در گریدهای تجاری PE63، PE80 و PE100 موجود است که در تولید و ساخت انواع پلاستیک و محصولات استفاده می شود.

مخازن پلی اتیلن 1000 لیتری

مخزن 1000 لیتری مخزنی است که برای نگهداری مواد سازگار با پلی اتیلن استفاده می شود. منبع پلاستیک (تانکر پلاستیکی) یا پلی اتیلن برای ذخیره و انتقال آب و سایر مواد سازگار با مخازن آب در صنایع کشاورزی، شیمیایی و ساختمانی استفاده می شود.

نام دیگر مخازن پلی اتیلن پلیمر است که به دلیل کارایی بالا طرفداران زیادی دارد. همانطور که در بالا ذکر شد، مخازن پلی اتیلن در صنایع مختلف استفاده می شود. از مخازن پلی اتیلن برای انتقال آفت کش ها و سایر مواد شیمیایی نیز استفاده می شود.

مزایای مخزن 1000 لیتری
منابع 1000 لیتری مزایای زیادی دارند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم:

آنها به راحتی در دسترس هستند و می توان آنها را به صورت حضوری و آنلاین سفارش داد (مخزن پلی اتیلن مورد نظر خود را می توانید از سایت مخزن مارکت خریداری کنید.)
از نظر قیمت نسبت به تانک های دیگر مقرون به صرفه هستند.
به دلیل وزن کم آنها به راحتی قابل حمل هستند.
امکان سفارش در مدل ها و شکل های مختلف با توجه به نصب و موقعیت مکانی آنها وجود دارد.

با توجه به ترکیب و جنسیت آنها، برای نگهداری و حمل و نقل بسیاری از مواد استفاده می شود.
به لطف مواد به کار رفته در ترکیب آنها، مقاومت بالایی دارند، در برابر نور خورشید نیز مقاوم هستند، بنابراین عمر طولانی دارند.

انواع و اشکال مخزن 1000 لیتری

مخزن 1000 لیتری با توجه به نیاز شما در اشکال مختلف قابل سفارش می باشد. مخزن پلی اتیلن در مخازن عمودی، افقی، مکعبی (عمودی و افقی)، زیر پله ای، پشتی، بیضی و قیفی موجود می باشد.

مخزن 1000 لیتری افقی/افقی

مخزن پلی اتیلن که به صورت افقی طراحی شده است برای نصب مخزن ثابت و سیار استفاده می شود. از این مخزن علاوه بر نگهداری و نگهداری مایعات، برای جاگذاری و حمل مواد از کامیون (مخزن ماژول)، تریلر (تانکر) و سمپاش استفاده می شود.

مخزن افقی یا مخزن خوابیده به دلیل ظاهر و ارتفاع کم نسبت به مخزن عمودی، در فضاهایی که با محدودیت ارتفاع مواجه هستند (مانند پشت بام، انبارها، راهروها) و یا سطح محل نصب مخزن مستحکم نیست. این بهترین گزینه است.

با پیشرفت تولید محصولات پلی اتیلن و استفاده از مواد اولیه درجه یک در ساخت مخازن پلی اتیلن در سال های اخیر، می توان گفت که دوام و کیفیت مخازن افقی بسیار بهتر بوده و هزینه تولید مخازن افقی بسیار بالاست. مخزن پلی اتیلن نسبت به نمونه های فلزی آن مقرون به صرفه تر است.

شرکت مخسان مارکت یکی از بهترین تولید کنندگان مخازن پلی اتیلن افقی می باشد.

مخزن 1000 لیتری عمودی/ایستاده

همانطور که می دانید مخزن پلی اتیلن عمودی (مخزن پلی اتیلن ایستاده) شکل استوانه ای دارد و در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شود، اما برخی از سایزهای مخازن عمودی به شکل های مختلف تولید می شوند. که به عنوان مثال با نام های مخزن عمودی کوتاه یا مخزن عمودی بلند و ... معرفی می شوند.

مخازن پلی اتیلن عمودی البرز مخزن (مخازن پلاستیکی ایستاده) برای مصارف مختلف از جمله خانگی، صنعتی، کشاورزی و غیره مناسب هستند. علاوه بر این، مخازن عمودی برای نگهداری مایعات دیگر با چگالی نزدیک به آب بسیار مناسب هستند

. منبع آب عمودی (منبع آب ایستاده) با توجه به اینکه با مواد مجاز ذخیره شده در آن وارد واکنش شیمیایی نمی شود، گزینه مناسبی برای ذخیره اسید، سوخت و ... می باشد. موادی که چگالی نزدیک به آب دارند.

آبنمای عمودی پلی اتیلن (آبنمای پلاستیکی ایستاده) همانطور که قبلا ذکر شد در اندازه ها، حجم ها و اشکال مختلف تولید می شود. بسته به نوع استفاده و مواد ذخیره شده در آنها به صورت تک لایه، بی رنگ، سه لایه معمولی، سه لایه آنتی باکتریال و چهار لایه آنتی باکتریال تولید می شوند.

مخازن پلی اتیلن افقی و عمودی دو نوع مخزن پرطرفدار در بازار مخسان می باشند.برای آشنایی با سایر محصولات مخسان مارکت به سایت ما مراجعه کنید.

  انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 95

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما