آمار بازدید

  • بازدید امروز : 39
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22166

پیوند ها

انواع سرویس چینی 2022


«سرویس چینی» در رابطه با اجزای سرویس چینی باید بگوییم که سرویس شام چینی شامل اقلامی مانند بشقاب، کاسه سوپ خوری، سالاد، خورش و … است و سرویس چایخوری شامل اقلامی مانند قوری، فنجان، نعلبکی است. و … همانطور که به شما گفتیم در این مطلب انواع طرح های مدل سرویس چینی را برای شما همراهان عزیز قرار داده ایم. با سوربان همراه باشید. همه ست های چینی اینطور نیستند و کیف ندارند اما به دلیل تعداد نفرات و همچنین تعداد پارچه اجناس متفاوتی دارند.

سرویس چینی 1401

سعی کنید هنگام انتخاب سرویس چینی خود احساساتی نباشید. هنگام خرید بوفه چینی فراموش کردن و رعایت نکردن مد بسیار مهم است. فرض کنید سرویس چینی شما برای سالیان متمادی یکی از لوازم اصلی بوفه یا ویترین شما خواهد بود، به خصوص اگر تازه ازدواج کرده اید و سعی در خرید جهیزیه دارید.

از خاص ترین طرح های سرویس چینی می توان به طرح های روکش طلا و یا روکش نقره اشاره کرد. جدا از ظاهر سلطنتی و زیبا، ظروف غذاخوری چینی طلایی یا نقره ای گزینه بسیار خوبی برای یک مهمانی رسمی است. بهتر است به ته ظرف دقت کنید. اگر ته ظرف شما صاف نیست و حتی وقتی ظروف را روی هم می چینید، ناهمواری کف تابه باعث سایش و خراشیدگی ظروف زیر می شود.ظروف چینی کلیک کنید.

سرویس چینی 2022

چین بن چین
بسیاری از مردم فکر می کنند که بن چین یک برند خدمات چینی است. در حالی که بن چین به جنسیت چینی اشاره دارد.

شاید اگر به جای بن چین از چین استخوانی نام ببریم، افراد بیشتری متوجه منظور ما شوند.

چینی استخوانی سبک تر و بادوام تر است و برای پذیرایی از مهمان ایده آل است.

چین پروسولان
دسته دیگری از سرویس های غذایی چینی به چینی ها از Persulan اختصاص دارد. این ظروف چینی سنگین تر از چینی استخوانی هستند اما قیمت مناسب تری دارند.

 
 
 
 

  انتشار : ۷ مرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما