آمار بازدید

  • بازدید امروز : 131
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22258

پیوند ها

قیمت انواع بخاری گلخانه ای سیستم گرمایشی


p><!-- x-tinymce/html

قیمت انواع بخاری گلخانه ای اینجا کلیک کنید . با پیشرفت تکنولوژی سیستم های گرمایشی مختلفی تولید می شود که با قدرت بالا محیط را گرم می کند، شرکت هیمورا یکی از طراحان برجسته سیستم های گرمایشی در کشور می باشد که امروزه انواع وسایل گرمایشی برق و گاز را تولید و به بازار عرضه می کند.

بخاری های برقی تک فاز این شرکت به دلیل اینکه تنها با برق کار می کنند و نیازی به سوخت مانند گاز و گازوئیل ندارند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل مورد استقبال مصرف کنندگان قرار می گیرد.یکی از بهترین وسایل گرمایشی این شرکت اجاق گاز برقی فن دار 4.5 کیلو وات می باشد که کاربرد غیر صنعتی دارد و گرمایش لازم محیط را به بهترین نحو فراهم می کند، باعث تسریع در گرمایش یکنواخت محیط می شود.

قطعات مختلف اجاق گاز برقی فن دار هیمورا 4.5 کیلو وات

بدنه و شاسی

فن برقی 4.5 کیلوواتی این شرکت دارای بدنه و شاسی بسیار مستحکمی می باشد، در واقع در ساخت بدنه بخاری برقی تک فاز از ورق فلزی گالوانیزه استفاده شده است که یکی از بهترین مواد موجود در بازار است، گالوانیزه دارای خاصیت ضد زنگ می باشد و ضد سایش .در برخورد با اجسام خم نمی شود، شاسی این دستگاه نیز منحصر به فرد است به گونه ای که می تواند وزن سنگین دستگاه را تحمل کند و از افتادن بدنه جلوگیری کند.

رسیدگی

پاجاق گاز برقی فن دار دارای دسته می باشد، در واقع این اجاق گاز برقی تک فاز برای راحتی در حمل و نقل از یک مکان به مکان دیگر از دسته استفاده می کند.

عنصر

در طراحی فن برقی 4.5 کیلوواتی از المان های پرقدرت استفاده شده است که وظیفه اصلی آن تامین گرمای لازم است، در واقع المنت رشته ای از سیم های نیمه هادی است که مقاومت بالایی دارد و انرژی الکتریکی را به گرما در حین کار . .

فن محوری

همانطور که از نام این بخاری مشخص است دارای حالت تهویه است، فن عملکردی از نوع محوری می باشد یعنی به صورت مرحله ای به صورت چرخشی به گردش در می آید و سرعت آن به دلخواه قابل تنظیم است، فن محوری دارای پره می باشد. که هوا را با فشار و حجم بالا از طریق برق تولید می کند و هوای سرد را مکش می کند و پس از گرم شدن هوای سرد توسط المنت، فن مجدداً هوای گرم شده را به بیرون می دمد و این عامل در یکنواختی هوا تأثیرگذار است.

پایه

اجاق گاز برقی فن دار 4.5 کیلو وات دارای پایه های بسیار ثابتی است که استفاده از یونیت را آسان می کند، در ساخت پایه ها از پایه های فلزی مقاوم استفاده شده که وزن بخاری را به راحتی تحمل می کند.

ترموستات

بخاری برقی فن دار هیمورا 4.5 کیلوواتی قابلیت تنظیم خودکار دما را دارد زیرا در تولید آن از ترموستات استفاده شده است، در واقع دمای محیط را می توان با استفاده از ترموستات در محدوده خاصی تنظیم کرد، بنابراین در صورت افزایش دما، عملکرد دستگاه بخاری برقی تک فاز متوقف شده و اگر دما کمتر از حد تعیین شده باشد، گرمایش باید دوباره شروع شود.

شینی تامین حمرین با بخاری ترمز تک فاز همورا

قبل از هر کاری بخاری را در محیط مورد نظر نصب کنید و سپس روشن کنید، به این ترتیب المنت ها به سرعت انرژی الکتریکی را تشخیص داده و به انرژی گرمایی تبدیل می کنند، سپس هنر به صورت دایره ای حرکت می کند.آهسته و جریان هوا. سردی اطراف محیط،

در طی مراحل، هوای سرد توسط المنت ها گرم می شود و سپس هوای گرم توسط یک فن پرقدرت به محیط تخلیه می شود، مسیر تابش گرما بر روی محیط به دلخواه کنترل می شود و همچنین امکان تنظیم وجود دارد. دما توسط ترموستات می تواند دمای محیط را کنترل کند و در محدوده خاصی تنظیم شود تا دما از حد معین تجاوز نکند.

پیش نیازهای بخاری برقی تک فاز

بخاری برقی تک فاز نیازی به گاز و گازوئیل ندارد به همین دلیل آلودگی زیست محیطی ایجاد نمی کند.به طور کلی باید گفت که بخاری مذکور مصرف بسیار کمی دارد و تنها با جریان تک فاز تغذیه می شود. علاوه بر این، راندمان حرارتی بالای این بخاری باعث شده است که نیاز به عدم ارائه سیستم گرمایش جداگانه باشد.

منبع

  انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما