آمار بازدید

  • بازدید امروز : 212
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22339

پیوند ها

بهترین وکیل طلاق توافقی در اصفهان


بهترین وکیل طلاق توافقی در اصفهان اینجا کلیک کنید . راه های مختلفی برای طلاق توافقی وجود دارد. 1- زوجین باید با هم توافق کنند و در تمام مراحل طلاق توافقی شرکت کنند. ۲- زن و شوهر (زن و شوهر) هر کدام برای خود وکیل انتخاب می کنند و اجرای طلاق توافقی را به وکیل متخصص در طلاق توافقی می سپارند.

طلاق توافقی واگذاری حق طلاق

با فرض وجود وکیل در طلاق توافقی، قبل از هر اقدامی برای طلاق توافقی، لازم است در تمامی مسائل زندگی مشترک از جمله: مهریه - نفقه - نفقه - حضانت فرزندان مشترک و ... با همسر خود به توافق برسید. ... یا با وکالتنامه ای که در خصوص طلاق به شما داده شده است در حین طلاق توافقات لازم را انجام دهید.یعنی در صورت کافی بودن اختیارات مندرج در وکالت نامه طلاق، خود زوجه می تواند با وکالتی که از زوج دارد نسبت به تنظیم صورتجلسه و تعیین تکلیف مسائل زناشویی و زندگی مشترک اقدام کند.
اگر می خواهید روند طلاق توافقی در مدت زمان کوتاه تری به پایان برسد یا نمی خواهید شخصاً در دادگاه حاضر شوید یا فرصت پیگیری پرونده را ندارید، بهترین راه وکالت طلاق توافقی با استخدام وکیل خانواده مجرب است. ، می توانید تمامی امور را به وکیل طلاق توافقی بسپارید که در این صورت نیازی به حضور در هیچ یک از مراحل نیست.

وکیل با وجود وکالت در طلاق توافقی، دادخواست طلاق توافقی یا گواهی عدم امکان سازش را تنظیم می کند، در جلسه دادگاه حضور می یابد، در جلسه مشاوره شرکت می کند و در نهایت طلاق را در دفترخانه ثبت می کند. و طلاق را دریافت می کند.

توجه داشته باشید که در طلاق توافقی وکیل نمی تواند وکالت هر دو طرف را داشته باشد و حضور دو وکیل الزامی است. وکیل برای شوهر و وکیل برای زن.

اگر قصد دارید خودتان بدون وکیل اقدام به طلاق توافقی کنید، باید به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه و دادخواست طلاق توافقی (گواهی عدم امکان سازش) ثبت کنید.

وکیل به شخصی گفته می شود که پس از تحصیل در رشته حقوق، قبولی در آزمون وکالت و گذراندن دوره کارآموزی، پروانه وکالت را اخذ کرده و می تواند وکالت موکل خود را در دادگاه ها در دعاوی حقوقی و کیفری به عهده گیرد.

طبق قانون حق استفاده از وکیل یکی از حقوق قانونی افراد است و می توانند در امور قضایی و حقوقی خود وکیل داشته باشند.

طلاق نیز یک موضوع حقوقی است که با توجه به سختی ها و تخصصی بودن موضوع، اکثر افراد ترجیح می دهند برای انجام آن به کارشناس وکالت بدهند تا او به بهترین نحو موضوع را حل کند. اما وظایف وکیل و چگونگی یافتن یک وکیل طلاق خوب سوالی است که اکثر افراد در این زمینه با آن مواجه هستند.لذا در این مقاله قصد داریم در خصوص این موضوع توضیح دهیم که وکیل طلاق کیست و چه وظایفی دارد؟ سپس برای پاسخ به این سوال که چگونه یک وکیل طلاق خوب پیدا کنیم؟ اگر سوالی در مورد این موضوع دارید با ما همراه باشید.

وکیل طلاق کیست؟

بر اساس ماده ۶۵۶ قانون مدنی: وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری نماینده خود قرار می دهد. بر اساس این ماده وکالت یکی از عقود است و انعقاد آن منوط به درخواست موکل و قبولی وکیل است. به شخصی که از طرف موکل خود وکالت می کند وکیل نامیده می شود.وکیل در معنای عام، هر شخصی است که برای انجام امر حقوقی به او وکالت داده شده است که به او وکیل مدنی یا نماینده قانونی نیز گفته می شودو وکیل به معنای خاص شخصی است که پس از تحصیل در رشته حقوق و قبولی در آزمون وکالت موفق به اخذ پروانه وکالت شده باشد که به او وکالت می گویند. در این قسمت قصد داریم در مورد یکی از انواع اولیه وکالت در دادگاه یعنی وکیل طلاق صحبت کنیم.

 

  انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 20

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما