آمار بازدید

  • بازدید امروز : 145
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22272

پیوند ها

نحوه بسته بندی با دستگاه بسته بندی لواشک


p><!-- x-tinymce/html

دستگاه بسته بندی لواشک تعداد زیادی نان گشاد روی ملحفه و با روکش سلفون درست کردید بدون اینکه نام و آدرس فیدی تادی را اضافه کنید. این مسواک ها ممکن است در جعبه های مقوایی ساده یا مقوایی لمینت شده عرضه شوند، اما فقط در صورتی که جعبه مهر و موم نشده باشد و عنوان سازنده یا نام محصول را نداشته باشد.

در غیر این صورت، به احتمال زیاد این یک عرضه انبوه لواش است و با ظاهری ابتدایی سعی کرده اند محصول کاملا استاندارد و بهداشتی به نظر برسد.

در زیر به مراحل بسته بندی این محصول در واحد تولیدی و تحویل آن به بازار هدف می پردازیم. بسته بندی استاندارد لواش در چند مرحله انجام می شود و قسمت مجزایی را در واحد تجاری اشغال می کند. اطلاعات دقیق تری در این زمینه ارائه خواهد شد.

بسته بندی اصلی نان پیتا

لواش یک ماده غذایی آسیب پذیر است و باید در شرایط مناسب نگهداری شود. لواش تولید شده در تاسیسات تولیدی و تجاری با هدف ارسال به نقاط دوردست و با ماندگاری چند ماهه در خط تولید قرار می گیرد. برای اینکه لواشک در عرض چند ماه کیفیت اولیه خود را حفظ کند، باید شرایط بسته بندی اولیه صحیح را روی آن اعمال کرد.

انواع بسته بندی لواش در مرحله اولیه

لواشکی های سنتی اغلب به صورت ورق تولید و عرضه می شوند، اما رشد صنعت با بسته بندی های متنوعی همراه بود و امروزه شاهد بسته بندی لواشکی به روش های زیر هستیم:

- یک ورقه بزرگ لواش

- یک ورقه کوچک لواش

- یک تابه یا تابه بسیار کوچک برای پذیرایی

- لواش شکلاتی

- لواشک رالی

  • لواشک با نبات

منبع

  انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 18

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما