آمار بازدید

  • بازدید امروز : 149
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22276

پیوند ها

دستگاه بسته بندی مکانیکی پنوماتیک


p><!-- x-tinymce/html

مکانیسم دستگاه بسته بندی مکانیکی مختلف در این مقاله ارائه خواهد شد. با مشخصات فنی برخی از آن ها با تکنولوژی تولید متفاوت که توسط البرز کرج تولید می شوند آشنا خواهید شد. این

ها برای بسته بندی مواد گرانولی و مواد غذایی خشک می باشند. تنها دستگاه تولید شده توسط البرز کرج ماشین که برای پرکردن مایع استفاده می شود دستگاه ساشه مایع می باشد.

دستگاه پرکن ساشه برای مایعاتی مانند آبلیمو، سرکه، عسل، سس مایونز، سس قرمز و ... استفاده می شود. سایر دستگاه های بسته بندی برای مواد خشک مانند آجیل و خشکبار، لوبیا، گلوله، میوه های خشک، سبزیجات خشک، پیاز خشک و غیره استفاده می شود. اما در مورد مکانیزم دستگاه بسته بندی و تولید آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

الکترومکانیک

الکترومکانیک ترکیبی از مکانیک و الکترونیک است. سیستم هایی که با این علم ساخته می شوند بیشتر برای تجهیزات اتوماتیک، کنترل با کمک مکانیکی و بدون سرنشین (اینجا بدون اپراتور) استفاده می شوند. در این میان بحث ماشین های مکاترونیک نیز به چشم می خورد. مکاترونیک نیز ترکیبی از مکانیک، الکترونیک، برنامه نویسی کامپیوتر و هر سه علم در دستگاه های بسته بندی ساخت البرز کرج ماشین استفاده می شود.

دستگاه های ساخته شده با این سیستم از موتور دنده ای استفاده می کنند. این سیستم ها با تکنولوژی های ذکر شده ساخته شده و برای کارهای صنعتی و کارخانجات استفاده می شود. نیاز به برق صنعتی دارند و با توجه به اندازه وسایل، مکان های صنعتی برای نصب آنها مناسب است.

پنوماتیک

دستگاه پنوماتیک مربوط به فناوری هوای فشرده است که به عنوان نوعی سیستم کنترل خودکار نیز شناخته می شود. گاز فشرده، هوای خشک یا حتی غیر خشک که برای راه اندازی دستگاه استفاده می شود، کار را توسط دستگاه انجام می دهد و آن را متوقف می کند. از این سیستم برای انجام ساده ترین کارهای مکانیکی استفاده می شود اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی اهمیت آن بیشتر شده است.

این فناوری شاخه ای از مکانیک سیالات است و یکی از رایج ترین روش های انتقال انرژی است. دستگاه هایی که با سیستم هوای فشرده کار می کنند و نیاز به کمپرسور دارند نیز برای کارهای کارگاهی و خانگی استفاده می شوند. از نظر اندازه کوچکتر، فضای کمتری نیاز دارند. اما بسیاری از کارخانه ها نیز از این دستگاه ها استفاده می کنند زیرا برای انتقال نیرو به برق شهری نیاز دارند و نسبت به سایر ماشین ها برق کمتری مصرف می کنند.

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 17

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما