آمار بازدید

  • بازدید امروز : 200
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22327

پیوند ها

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی


p><!-- x-tinymce/html

دستگاه بسته بندی میوه خشک اگر به دقت نگاه کنیم، در واقع گیاهان دارای تخمدان هستند، آنها دارای طیف گسترده ای از محصولات مختلف هستند که در سراسر جهان در آب و هوای مختلف تولید می شوند.

کشور ما به لحاظ تنوع اقلیمی از پتانسیل بسیار خوبی در پرورش میوه برخوردار است. میوه های تولید شده در ایران در سطح بین المللی شناخته شده و با کیفیت هستند. بنابراین با توجه به امکان تامین میوه مورد نیاز، بررسی ورود به سیستم های سورتینگ و بسته بندی میوه بسیار ضروری به نظر می رسد.

مشخصات فنی ماشین آلات دسته بندی و بسته بندی میوه و سبزیجات تازه

خط سورت و بسته بندی میوه های تازه بسته به نوع میوه و ظرفیت مورد نظر متفاوت است. این میزان ظرفیت تولید با توجه به نیاز تجهیزات مورد نیاز در مدل های مختلفی از جمله سورت بر اساس حجم، مرتب سازی بر اساس رنگ، مرتب سازی بر اساس شکل خاص و ... طراحی و تولید می شود. از آنجایی که کیفیت در صادرات حرف اول را می زند و بسته بندی با طراحی زیبا در کنار میوه های با کیفیت یکی از اولویت های انتخاب مشتریان خارجی است، نیاز به ماشین آلات با تکنولوژی بالا ضروری است.

انواع تجهیزات اتوماتیک

انواع تجهیزات مرتب سازی شامل آماده سازی، شستشو، مسواک زدن، واکسیناسیون یا حتی لایه برداری و سیستم های جداسازی بذر می باشد. این امکانات کاملاً متصل و یکنواخت هستند تا کل خط تولید را تکمیل کنند.

البته لازم به ذکر است که این لاین برای دسته بندی و بسته بندی انواع صیفی جات مانند سیب زمینی، کدو تنبل، هویج، فلفل، گوجه فرنگی و ... نیز بسیار مفید است.

کلیه فرآیندهای مربوط به سورتینگ و بسته بندی تجهیزات کاملا اتوماتیک و مکانیزه بوده و در کنار هم خط تولید را تشکیل می دهند و متریال به کار رفته در این خط تولید فولاد ضد زنگ و پی وی سی کاملاً بهداشتی بوده و در این خطوط تولید مورد استفاده قرار می گیرد.

تجهیزات مربوط به خط سورتینگ و بسته بندی انواع میوه ها توسط سیستم های PLC یا آنالوگ قابل کنترل است که هر کدام نیازمندی های خاص خود را دارند.

طول خطوط مرتب سازی بسته به ظرفیت مورد نظر متفاوت است و با توجه به نسبت مورد نیاز محاسبه می شود.

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 22

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما