آمار بازدید

  • بازدید امروز : 216
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22343

پیوند ها

تاریخچه نان برنجی و بسته بندی آن


p><!-- x-tinymce/html

اگر قصد تهیه و خرید نان برنجی گیلان را دارید، می توانید این محصول بسیار خوش طعم و سنتی را از استان گیلان با قیمت و کیفیت بسیار مناسب تهیه کنید. نان برنجی گیلان یکی از خوشمزه ترین نان های محلی استان گیلان است که به لاکو نیز معروف است. دستگاه بسته بندی نان به لینک مربوطه مراجعه کنید.

بدون شک یکی از خاطره انگیزترین مراحل یک سفر قسمت غذایی آن است و همه گردشگران همیشه دوست دارند در سفر خود طعم های متفاوتی را با طعم محلی هر شهر تجربه کنند.نان برنجی گیلان دقیقا غذای لذیذ محلی و سنتی استان گیلان است که طعم فوق العاده لذیذ و لذیذی دارد و توانسته علاقه مندان زیادی را به خود جذب کند. در ادامه با گیلی شاپ همراه باشید تا شما را با این نان محلی بیشتر آشنا کنیم. توجه داشته باشید که این نان از آرد برنج تهیه می شود.

انواع بسته بندی نان

انواع آب نبات و شکلات، کیک تولد یا عروسی، جوز هندی، سوهان، پرک، کیک برنجی و ... را با دستگاه بسته بندی مدرن و باکیفیت در فروشگاه خود بسته بندی کنید.
کلیه انواع شیرینی، شکلات، کیک، بستنی، تراشه، مشک، پولک، گاز، نبات، تی تب، کیک برنجی و ... بدون دخالت دست و به صورت شیک و زیبا با رعایت اصول بهداشتی و استانداردها، با سرعت و کیفیت.

حتما تعجب می کنید که چطور؟ ما به شما دستگاهی را پیشنهاد می کنیم که یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های دنیاست، اندازه آن به گونه ای است که در هر مکانی قابل نصب و کار است و قابلیت تغییر وضعیت در حالت ایستاده یا رومیزی را دارد.دارای ارزان قیمت و معقول قیمت

تولید و پخش عمده شیرینی های خانگی تازه بسته بندی شده
شیرینی های خانگی یکی از شیرینی های خوشمزه و ماندگار هستند

شیرینی برنجی یکی از شیرینی های نوروز بایرام است. حجم کم و پر از لقمه های شیرین.

بهترین شیرینی ها را از نظر تنوع، تازگی، بسته بندی و از همه مهمتر قیمت برای شما آماده کرده ایم.

از آنجایی که مقدار تولید زیاد است، هزینه آن نسبتا کم است و بنابراین ما حاشیه سود خوبی را برای فروشندگان تضمین کرده ایم.

قنادی ها و آجیل فروشی ها و حتی تجار می توانند از حاشیه سود خوب آن بهره مند شوند

نان برنجی کرمانشاه علاوه بر بسیار خوشمزه و مقوی، سفره هفت سین را در ایام نوروز می آراید و کام گردشگران این دیار را شیرین می کند، این محصول بیش از یک قرن است که سوغات و هدیه کرمانشاه است.

تاریخچه بسته بندی نان

در مورد تاریخچه نان برنجی نیز اسنادی وجود دارد که پایه و خشت را برای تولید این محصول در کرمانشاه نسبت می دهد 150 سال پیش و همزمان با دوره قاجاریه، در آن زمان فردی به نام استاد احمد اولین کارگاه را تأسیس کرد. برای تولید نان برنجی با استاد اخبار در کرمانشاه تأسیس شد و پس از آن توانستند فناوری تولید را به افرادی مانند مرحوم حاج امید علی جعفری معروف به کولوچه پز، حاج مسعود مطهری، مرحوم حاج رضا شکریز منتقل کنند. ، حاج عبدالله زاده و ... حوزه تولید انبوه را تهیه کردند و از آن زمان نان برنجی به عنوان سوغات کرمانشاه در سراسر ایران و حتی خارج از کشور معروف شد.

منبع

  انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 15

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما