آمار بازدید

  • بازدید امروز : 41
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22168

پیوند ها

طرح های ظرف کیک خوری شیک


ظرف کیک خوری شیک اینجا کلیک کنید . کاسه چوبی بامبو محصولی زیبا، شیک و بسیار کاربردی است که می تواند مکمل هر خانه و آشپزخانه ای باشد. از این نوع ظروف شیک و پرکاربرد برای پخت، سرو و سرو انواع غذاها و دسرها استفاده می شود. اکثر ظروف آشپزخانه معمولا از چوب بامبو ساخته می شوند. بامبو گیاهی است که خیلی سریع رشد می کند و در برابر انواع قارچ ها و کپک ها مقاوم است. بهتر است بدانید که بامبو از نظر بسیاری یکی از سخت ترین گیاهان موجود است. علاوه بر این، بامبو و ظروف آن یک انتخاب هوشمندانه برای حفاظت از محیط زیست است. اگر از ظروف چوبی بامبو به خوبی استفاده کنید، سال ها به شما خدمت می کنند.

قالب کیک بامبو

قطر این قالب کیک بامبو 32 سانتی متر و ارتفاع آن 24 سانتی متر است.

این ظرف نگهداری و سرو کیک از سینی بامبو با قاب رنگ شده و درب شیشه ای شفاف ساخته شده و زیبایی دو چندانی را بر روی میز مهمان شما ایجاد می کند.

درب شیشه ای بلند اجازه قرار دادن کیک های بلندتر را می دهد و دسته آن باعث می شود به راحتی درب آن را بردارید و برجسته ترین کیک و دسر شما است.

برای نگهداری بهتر کیک و شیرینی باید از ظروف دربسته استفاده کرد. داشتن ظرف دردار راه ورود هوا به ظرف را می بندد و از خشک شدن محتویات داخل آن جلوگیری می کند.

نقاط قوت این محصول عبارتند از:

خواص ضد میکروبی ذاتی

ایده آل برای سرو و پذیرایی

ساخته شده از بامبو طبیعی و چسب آب

برای غذا بی خطر است

پوشش داخلی با روغن طبیعی مرغوب

با طراحی جدید، منحصر به فرد و جذاب

قابل شستشو با آب گرم و مواد شوینده

توجه:

این محصول را در فر، مایکروویو، ماشین ظرفشویی یا فریزر قرار ندهید.

اسفنج های کیک را در آب خیس نکنید و بگذارید بماند.

وجود زبری و زخم های کوچک به عنوان ویژگی طبیعی محصول اجتناب ناپذیر است و با توجه به ماهیت بامبو، ممکن است رنگ آن در دو محصول مشابه متفاوت باشد.

منبع

  انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 19

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما