آمار بازدید

  • بازدید امروز : 59
  • بازدید دیروز : 81
  • بازدید کل : 21293

پیوند ها

مخزن آب دیواری


همانطور که می دانید در ایران منبع آب، مخزن آب و مخزن آب یکسان در نظر گرفته می شوند و همه به مخازنی اطلاق می شود که برای ذخیره آب استفاده می شوند. به طور عمده مخازن آب در دو مدل منبع فلزی و منبع پلاستیکی (پلی اتیلن) ​​ساخته می شوند. به دلیل هزینه بالای منبع فلزی و طول عمر کوتاه آن، مستعد خوردگی و زنگ زدگی است و افراد کمی منبع فلزی را خریداری می کنند مگر اینکه از مخزن پلاستیکی برای این کاربرد استفاده شود یا مخزن آب به اندازه کافی بزرگ باشد. بسیار کم، بنابراین امکان تولید این مقدار منابع آبی وجود ندارد برای ادامه مطلب مخزن آّب ایستاده کلیک کنید.

راهنمای خرید مخزن آب، آبنما یا مخزن آب

بارها مشاهده شده است که مشتریان بدون اطلاع قبلی یک مخزن آب، آبنما یا قایق خریداری کرده اند، اما نیاز آنها را به طور کامل برآورده نکرده یا محصول خریداری شده بیش از نیاز آنها برای استفاده مورد نظرشان بوده است. با توجه به تنوع این محصولات، توصیه می کنیم با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید یا اطلاعات ارائه شده در سایت مخزن پلاستیکی را مطالعه کنید. این به شما امکان می دهد بهترین انتخاب را با کمترین قیمت داشته باشید.
در صورت تمایل به خرید منبع آب مستقیم تولید شده از پلی اتیلن با کیفیت و بهداشتی از کارخانه ای در تهران و حومه با خدمات ارسال رایگان (برای سفارش های بالای 1000 لیتر) به نکات زیر توجه فرمایید:

1- انتخاب محصول: تعیین حجم مخزن آب مورد نیاز در ساختمان، کارگاه و .... (طبق اعلام شرکت آب و فاضلاب تهران هر خانواده 5 نفره به یک مخزن 250 لیتری جلوی پمپ نیاز دارند). اولین و یکی از مهمترین مراحل خرید منبع آب است.

2- بررسی امکان یافتن منبع آب: بررسی ابعاد مخازن انتخابی (طول، عرض، ارتفاع...)، محل نصب و ابعاد مسیر حمل مخزن.

3- تماس با ما: تماس با کارشناسان شرکت، دریافت مشاوره فنی و در نهایت ثبت سفارش (02144541375)

4- تحویل کالا به آدرس شما: در زمان توافق شده جهت تحویل کالا به آدرس اعلام شده حضور داشته باشید، با توجه به اینکه تمامی مخازن ظرف چند ساعت در تهران و سطح شهر قابل حمل می باشد.

خدمات گارانتی 5 ساله: 5 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش

نکته: در این سایت وقتی به مخزن پلاستیکی، مخزن پلاستیکی یا منبع آب اشاره می شود، به همان مخازن پلی اتیلن ساخته شده از پلی اتیلن 3840 اشاره می شود.

نمودار راهنمای انتخاب و خرید منابع آب است

همانطور که در تصاویر و لیست قیمت منابع آب، مخازن آب و پلی اتیلن یا پلاستیکی مشاهده می کنید، مخازن آب در اشکال مختلف تولید می شوند. تولید مخازن آب در اشکال مختلف با توجه به اندازه و محل نصب مورد پسند مشتریان ما می باشد. این مدل باعث می شود که قیمت حامل آب در مدل های مختلف متفاوت باشد. در ادامه به شما خواهیم گفت که کدام مدل از مخزن آب برای نیاز شما مناسب تر است. اما ابتدا بیایید ببینیم که رایج ترین انواع مخازن آب پلی اتیلن و پلاستیکی کدامند.

مخزن آب افقی یا افقی

مخازن آب پلی اتیلن افقی به صورت سیلندر خوابیده طراحی و ساخته می شوند و برای کف آن از پایه های خود مخزن یعنی پلی اتیلن استفاده می شود. این نوع طراحی امکان انتخاب این مخازن را به عنوان گزینه اصلی در مکان هایی با محدودیت ارتفاعی و یا جایی که سطح محل نصب مخزن از استحکام بالایی برخوردار نیست، میسر می سازد. به همین دلیل است که در بین بسیاری از سقف ها مهم ترین است

  انتشار : ۴ اسفند ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 16

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما