آمار بازدید

  • بازدید امروز : 61
  • بازدید دیروز : 81
  • بازدید کل : 21295

پیوند ها

نحوه بسته بندی قند


چاپ نایلون و شکر

امروزه ظاهر خارجی و بسته بندی محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است. معتبرترین شرکت های تولیدی و بسته بندی تمام تلاش خود را برای ارائه بسته بندی مناسب و باکیفیت به کار می گیرند. همانطور که می دانید اولین چیزی که توجه مشتریان و مصرف کنندگان را به خود جلب می کند ظاهر محصول و ترکیب نوع و رنگ بسته بندی و هر آنچه که مربوط به زیبایی است می باشد. بنابراین مانند هر محصول غذایی دیگری استفاده از چاپگر مرغوب و طراحی دقیق و خلاقانه بسته بندی شکر و شکر باعث برجسته شدن محصول و افزایش کارایی آن می شود. بسته بندی شکر و شکر به دو صورت چاپ کامل یا چاپ با پنجره شفاف انجام می شود تا محصول داخل بسته بندی شفاف بوده و خیال مشتری از کیفیت آن راحت باشد. ضمنا بسته بندی این محصولات را می توان به دستگاه چاپ گره زد تا حمل و نقل آسانتر و تمایل مشتری به انتخاب محصولات بیشتر شود. برای ادامه مطلب دستگاه بسته بندی قند پیروزپک سپاهان کلیک کنید.

نایلون بسته بندی شکر

شکر را می توان به اشکال مختلف بسته بندی کرد، از کیسه های فله گرفته تا کیسه های تکی. انتخاب نوع بسته بندی به میزان استفاده و مصرف کننده نهایی بستگی دارد. گاهی اوقات شکر به طور سنتی به صورت کیلویی در کیسه های پلاستیکی فروخته می شود. اما برای بسته بندی شکر که به صورت کیلویی و وزنی تولید می شود باید بسته بندی مناسب این محصول را داشته باشید. در ادامه به بررسی انواع بسته بندی این محصول می پردازیم.

یک پاکت شکر قهوه ای

شکر و شکر فله: این نوع پلاستیک که برای ظروف قند و شکر سنگین استفاده می شود، ضخیم است، معمولاً 5 تا 10 کیلوگرم با چاپ تک رنگ. البته لازم به ذکر است که ابعاد و تعداد رنگ های چاپی ممکن است برای این نوع پلاستیک متفاوت باشد. ضخامت، خاصیت ارتجاعی و مقاومت از مهمترین خواص شکر پلاستیکی و شکر شل است تا به دلیل تحمل وزن محصول پاره نشود.

ظروف قند فله

بسته بندی کیسه ای شکر و شکر: بسته بندی کیسه ای مناسب ترین نوع بسته بندی برای عرضه قند و شکر در فروشگاه ها می باشد که به صورت پاکت ساده، درپوش زیپی، پاکت ایستاده و پاکت کاست قابل اجرا می باشد. این نوع بسته بندی معمولاً به صورت چاپ کامل یا چاپ چند رنگ بر روی پاکت های پنجره ای سفارش داده می شود که نوع پنجره به دلیل نمایان بودن محتویات پاکت از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این مدل بسته بندی ظاهری زیبا و جذاب دارد که علاوه بر مقاومت در برابر وزن از ورود رطوبت جلوگیری می کند و ظاهر زیبای آن در جذب مشتری و فروش بیشتر محصولات موثر است.

  انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 24

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما