آمار بازدید

  • بازدید امروز : 71
  • بازدید دیروز : 99
  • بازدید کل : 21479

پیوند ها

مخازن مکعبی عمودی


مخازن مکعبی یک انتخاب عالی برای ذخیره آب و سایر مایعات سازگار با پلی اتیلن هستند. این مخازن به دلیل دوام بالا و مقرون به صرفه بودن از محبوبیت بالایی در بازار برخوردار هستند. از این رو «مجتمع پلاستیک طبرستان» با سابقه ای درخشان در ساخت و فروش مخازن مکعبی می تواند به مردم و صنایع مختلف در رفع نیازهای آنان کمک کند. شما می توانید مخزن آب متر مکعبی مورد نظر خود را در اندازه ها و اشکال مختلف انتخاب کنید. برای خرید مخزن آب ایستاده به لینک مربوطه مراجعه کنید می توانید برای مشاوره تخصصی با خدمات مشتریان ما تماس بگیرید.

مخزن آب کوبایی

کانترهای مکعبی از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده و به صورت تک لایه یا چند لایه تولید می شوند. این مخازن از مواد اولیه درجه یک و مواد غذایی درجه یک ساخته شده اند تا از عدم ایجاد تغییرات فیزیکی و شیمیایی در مایعات به خصوص آب آشامیدنی اطمینان حاصل کنند. مخازن مکعبی برای فضاهای کوچک استفاده می شوند. اگر فضای شما دارای درهای باریک است و معمولاً ابعاد محدودی دارد، خرید مخزن آب پلی اتیلن مکعبی می تواند مشکل محل نصب مخزن را حل کند.
«مجتمع پلاستیک طبرستان» مخازن مکعبی از پنج لیتر تا 30 هزار لیتر تولید می کند. همچنین مخزن تک برای مایعات غیر از آب مناسب است. اما برای آب آشامیدنی و کشاورزی می توان به سراغ منبع آب پلی اتیلن سه لایه و چهار لایه فوم مکعبی رفت. در این مخازن یک لایه میانی برای جلوگیری از اثرات نور خورشید (ضد UV) و رشد جلبک ها در مخزن قرار داده شده است.

ویژگی های تانکرهای پلاستیکی آب

از ویژگی های مخزن آب مکعبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مناسب برای نگهداری و نگهداری انواع مایعات (آب، روغن و سایر مایعات سازگار با پلی اتیلن)
مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالا
بدون تغییر رنگ، بو یا طعم آب
تنوع بالا در ابعاد و اندازه مکعب
قابلیت نصب در مکان هایی با فضای محدود
وزن سبک، جابجایی و حمل آسان
نصب و استفاده از مخزن آسان است
یکپارچگی بدنه، بدون درز
در برابر اسیدها، بازها و مواد خورنده مقاوم است
راحتی نصب انواع اتصالات ورودی و خروجی در مخزن
ارزان تر از فولاد و سایر سازها
به کاهش هزینه های حمل و نقل و نگهداری کمک می کند
کاربرد مخزن آب مکعبی
مخزن پلاستیکی مکعبی را می توان در موارد زیر استفاده کرد:
ذخیره و نگهداری آب شرب (در شهر و روستا)
کاربرد در کشاورزی
ذخیره و نگهداری مایعات صنعتی و شیمیایی
استفاده در صنعت داروسازی
ذخیره و نگهداری لازم آب آتش نشانی
در صنایع غذایی استفاده می شود.
کاربرد در صنعت دامپروری

قیمت مخزن آب جامد

هزینه منبع آب مکعبی در مقایسه با مخازن دیگر ارزان تر است. شما هنگام خرید این تانک دو مزیت بزرگ دارید که از جمله آنها می توان به کیفیت بالا و قیمت مناسب اشاره کرد. در واقع با پرداخت هزینه اولیه و رعایت اصول نگهداری صحیح مخزن می توانید چندین سال از این محصول استفاده کنید. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که فاکتورهای قیمت مخازن مکعبی چیست؟ عواملی مانند استاندارد ساخت، کیفیت ساخت، ضخامت دیوار، مشخصات مخزن (ظرفیت و اندازه) و حجم تقاضا و عرضه بر لیست قیمت آبنمای پلی اتیلن مکعبی تاثیر می گذارد.
نکات مهم برای نصب مخزن مکعبی
قبل از خرید مخزن آب مکعبی باید اطلاعات خود را در مورد وضعیت نصب مخزن تکمیل کنید. برای این منظور، نکات مهم زیر می تواند به شما در درک نحوه نصب مخزن مکعبی کمک کند:
اندازه گیری ابعاد اتاق و درب های دسترسی محل مخزن
عدم وجود ارتفاع و شیب در محل نصب مخزن
نزدیکی مخزن به آتش و گرمای بیش از حد (به دلیل مخزن پلاستیکی)
حفاظت از محل نصب مخزن جامد هنگام برخورد با مواد جامد
از چرخاندن و کشیدن مخزن خودداری کنید
برای جلوگیری از رشد جلبک، درب مخزن را ببندید
خرید مخزن آب مکعبی از "مجتمع پلاستیک طبرستان".
مخزن آب پلاستیکی مکعبی از دیگر محصولات پلیمری «مجتمع پلاستیک طبرستان» است. این تانک ها با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و با استفاده از دانش نیروهای مجرب ساخته می شوند. ظروف پلی اتیلن مکعبی ما دارای نشان استاندارد سازمان ملی استانداردها و مجوزهای بهداشتی هستند. شما می توانید آن را در ظرفیت ها و اندازه های مختلف متناسب با نیاز خود تهیه کنید. با تماس با واحد فروش «مجتمع پلاستیک طبرستان» این امکان را دارید که از شرایط فروش، نحوه تحویل و سایر خدمات اطلاع پیدا کنید.

کی ظروف مکعبی یا کتاب بخریم؟

پاسخ: وقتی مخازن مکعب مستطیل را انتخاب می کنیم با محدودیت های جدی در فضای موجود برای قرار دادن مخزن آب مواجه می شویم. مخازن مکعبی شیبدار برای فضاهایی با ارتفاع محدود و مخازن کتاب برای فضاهایی با عرض کمتر هستند. مخزن کتاب را مخزن آب دیواری نیز می نامند زیرا معمولاً گزینه خوبی برای نصب در نزدیکی دیوارها هستند، زیرا همیشه مدل های جدید به سبد محصولات اضافه می شود. اگر محصول مورد نیاز خود را پیدا نکردید، لطفا با همکاران ما تماس بگیرید.
چند قفسه کتاب و مکعب به استفاده از فضای مرده ساختمان کمک می کند؟
پاسخ: فقط نوار 40 تا 70 سانتی متری از اتاق تاسیسات می تواند فضای کافی برای نصب کتابخانه مکعب مستطیل پلاستیکی ایجاد کند. این یک فرصت عالی برای کسانی است که فضای محدودی دارند. در کنار دیوار در حیاط، زیر آفتاب و باران و یا حتی در صورت اختصاص جای پارک، تمامی موارد ذکر شده می تواند فضای مناسبی برای نگهداری کتاب باشد. راهروی بن بست استفاده نشده و فضای کنار قاب درب گاراژ، بله، همه آن فضاها برای قفسه های کتاب پلاستیکی آماده هستند. اطاقک های فرورفته معمولاً برای فضاهای زیر پله ها استفاده می شود. البته پلاستون دارای مخازن زیرزمینی ویژه با ظرفیت 1000 لیتر و 1500 لیتر است. برای مخازن زیر 500 لیتر، بهترین گزینه مخزن افقی (سیلندر قابل بازیافت) برای فضای زیر پله است.

چرا سطل های کتاب و سطل های مکعبی گران تر از سطل های عمودی با همان مقدار هستند؟

پاسخ: برای اینکه ظروف کتاب و مکعبی مانند ظروف عمودی دوام داشته باشند به دلیل شکل هندسی باید از پلی اتیلن بیشتری در تولید آنها استفاده کنیم. این بدان معنی است که آنها بسیار سنگین تر می شوند. از طرف دیگر می دانیم که نسبت سطح به حجم در اشکال استوانه ای کمتر از اشکال مکعبی است. یعنی دیواره بیرونی مخازن مکعبی بزرگتر از سطح مخازن استوانه ای با همان حجم است. حالا با اینکه ضخامت دیواره یکسان بود، مخازن مکعبی وزن بیشتری داشتند و البته قیمت بالاتری هم داشتند. بنابراین ما تنها زمانی مخازن مکعبی و کتاب را انتخاب می کنیم که فضای کافی برای نصب مخازن عمودی نداشته باشیم. یعنی قیمت بالاتر این مخازن به معنای کیفیت بهتر آنها نیست.
توضیحات مخزن جامد سه گانه عمودی 330 لیتری
نوع کامیون: لوله عمودی سه طبقه
حجم مخزن: 330 لیتر
Raw Kayan Tan Tangi: پلی اتیلن 3840
محافظت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید
دارای خواص ضد جلبک و ضد باکتری است
خاصیت ضد خوردگی دارد
وی دارای پروانه بهداشتی به شماره 14270 تولید غذا و دارو می باشد
دارای 72 ماه گارانتی تعویض معادل 6 سال می باشد
72 ماه خدمات پس از فروش معادل 6 سال است
مواد اولیه ای که تبدیل به منابع می شود از مراکز مجاز وزارت بهداشت تهیه می شود.

 

  انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 18

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما