آمار بازدید

  • بازدید امروز : 74
  • بازدید دیروز : 99
  • بازدید کل : 21482

پیوند ها

مخازن پلی اتیلن


قبل از تولید مخازن پلاستیکی (پلی اتیلن) ​​اکثر مخازن عمدتاً از نوع فلزی ساخته می شدند و تقریباً نامرئی بودند، اما امروزه به دلیل مزایا و کاربردهایی که دارند، مخازن پلی اتیلن یا مخازن پلاستیکی بسیار محبوب هستند و سوال رایج این است که کدام مخزن پلاستیکی ? ? خوبه آیا فلز است؟
در پاسخ به این سوال که مخزن آب پلی اتیلن بهتر است یا فلزی باید این باشد که این انتخاب به پارامترهای زیادی بستگی دارد، پاسخ به این سوال کاملا به کاربرد مورد نظر شما، محل نصب و آبی که در آن ذخیره می کنید بستگی دارد. .
مخازن پلی اتیلن انواع مخازن ذخیره مایع هستند که به مخازن پلاستیکی یا مخازن پلی اتیلن نیز معروف هستند.
مخازن پلی اتیلن از پلیمری به نام پلی اتیلن مواد غذایی که از مشتقات نفت خام است ساخته می شوند. خواص منحصر به فرد پلی اتیلن و ویژگی های بهداشتی آن، ساخت انواع مخازن و نگهداری انواع مایعات را تسهیل کرده است.
این مخازن به دلیل ترکیبات به کار رفته در ساختارشان پایداری بالایی از خود نشان می دهند و به دلیل پیوندهای شیمیایی قوی و فشرده بین عناصر تشکیل دهنده خود، با مواد دیگر واکنش نشان نمی دهند. بنابراین میزان خوردگی در این مخازن تقریباً صفر است. با این حال، این مخازن بر اساس اهداف مختلف مواد مختلفی دارند و انتخاب مخزن پلی اتیلن بستگی به مایعی دارد که می خواهید ذخیره کنید. برای ادامه مطلب خرید تانکر آب اینجا کلیک کنید.

مزایای مخازن پلی اتیلن:

جابجایی و نصب آسان مخزن
مخازن پلی اتیلن مقرون به صرفه در مقایسه با مخازن فولادی
مقاوم در برابر حرارت و خوردگی
خواص ضد باکتریایی و ضد جلبکی ظروف پلی اتیلن
ابعاد و طرح های مختلفی دارد و قابل تنظیم است
مایعات زیاد نگه دارید
عمر طولانی این مخازن
برخی از مخازن بنا به درخواست مشتری مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند

انواع ظروف پلی اتیلن:

مخازن پلی اتیلن بر اساس نحوه قرارگیری و ابعاد تقسیم بندی می شوند.

مخزن آب پلی اتیلن (افقی)

مخازن افقی یا افقی از پلی اتیلن ساخته شده اند که برای نگهداری مایعات از 70 لیتر تا 5000 لیتر استفاده می شود. این نوع مخزن که به دو صورت 2 جداره و 3 جداره عرضه می شود، عمدتاً برای ذخیره آب شرب ساختمان ها استفاده می شود، علاوه بر آن به دلیل داشتن پایه پلی اتیلن وزن آن بیشتر از نوع عمودی است.
مخزن آب پلی اتیلن منبسط شده

پایه مخزن آب پلاستیکی (عمودی)

این مخازن از 100 لیتر تا 20000 لیتر حجم دارند و در دو نوع تک و سه تایی تولید و در پالت آذر به فروش می رسند.

مخزن آب پلاستیکی ایستاده

این نوع مخزن به گونه ای طراحی و ساخته شده است که بتوان از آن در مکان های کوچک استفاده کرد.این مخازن آب در سایزهای 230 لیتری، 800 لیتری، 1000 لیتری و 2000 لیتری موجود می باشد.
یک مخزن آب پلی اتیلن در زیر پله قرار دارد
زیر پله ها مکان مناسب دیگری برای نصب منبع آب است. مخازن با حجم 500 لیتری و 1000 لیتری تولید می شوند که این نوع مخازن به گونه ای ساخته می شوند که در هنگام تعویض آب تغییر شکل ندهند و آسیب نبینند.

هزینه تامین آب فایبرگلاس

مخزن ذخیره آب کپسول آتش نشانی باید حداقل مقدار آب مورد نیاز برای نیمی از جعبه های آتش نشانی با قرقره شلنگ را در مدت 15 دقیقه داشته باشد. البته در صورت افزایش تعداد جعبه های آتش نشانی (به نسبت افزایش متر مربع و ...) حجم مخزن ذخیره نیز به همین نسبت افزایش می یابد 10-15 دقیقه برای تامین آب آبپاش ها. .

سینی پلاستیکی پلی اتیلن

این نوع ظروف از پلاستیک یا پلی اتیلن ساخته می شوند و حجم این ظروف بین 60-100-150-200-500-700-800-1000-2000 لیتر متغیر است.
لوله ها برای عملکردهایی مانند: ماهی، میگو، پرورش زالو استفاده می شود. علاوه بر این، برای چندین کاربرد صنعتی مانند آبکاری و آزمایش بتن استفاده می شود.

بهترین مخزن پلی اتیلن برای آب چیست؟

ابتدا باید نوع مخزن را انتخاب کنید. در این مقاله مزایای منابع آب پلی اتیلن شرکت آذرپالت نسبت به سایر مخازن به طور کامل برای شما مشتریان گرامی تشریح شد.

منبع آب پلی اتیلن سه لایه یا تک لایه؟ بهترین انتخاب کدام است؟

ظروف پلی اتیلن در ابتدا به صورت بی رنگ و تک لایه تولید می شدند. نیمه شفاف بودن مخازن بی رنگ یا تک لایه باعث می شود نور به دیواره مخزن نفوذ کند و جلبک ها در لایه داخلی یا داخل مخزن پر از آب رشد کنند. پس از مرگ، این جلبک برای باکتری های بی هوازی که از بدن آنها تغذیه می کردند، غذا می داد. در نتیجه این فعالیت بیولوژیکی، بو و طعم آب جوش بی رنگ یا تک لایه تحت تأثیر نور خورشید تغییر می کند. وقتی این جلبک مرده توسط باکتری ها تجزیه شد، بوی بدی در آب منتشر کرد و بوی و طعم نامطبوعی به آب داد. برای حل این مشکل، مخازن ابتدا به صورت دو طبقه (عمدتا مخازن آبی) و سپس در سه طبقه (مخزن های سفید) آزاد شدند.
در این مخازن لایه میانی سیاه رنگ مانع از ورود نور خورشید به داخل مخزن می شود، بنابراین جلبک ها بدون حضور نور خورشید شانسی برای رشد و رشد ندارند. همچنین شرکت آذرپلات بنا به نیاز مشتریان عزیز مخازن رنگارنگ دو لایه، سه لایه و رنگی سفید، چهار لایه، فوم، پنج لایه و ... را تولید می کند.

مخازن پلی اتیلن تری

مخازن پلی اتیلن سه جزئی شرکت آذرپلات کاملا ضد جلبک بوده و برای تمامی شرایط آب و هوایی طراحی و ساخته شده است. در مکان های بسیار گرم و سرد به جای نصب مخزن با پیچ می توان از مخازن چهار قسمتی با فوم آذرپالت استفاده کرد. باید توجه داشته باشیم که سه مخزن پلی اتیلن شرکت آذرپلات در تمامی شرایط آب و هوایی ایران قابل استفاده بوده و کاملا ضد جلبک و آنتی باکتریال می باشد.
و در مرحله بعد شما مشتریان عزیز باید محل نصب را انتخاب کرده و محصولات آذرپلات را برای این مکان انتخاب کنید. بر اساس انواع سایز و حجم مخزن، بهترین مخزن را برای کار خود در نظر بگیرید.

انتخاب و آماده سازی محل نصب مخزن آب پلی اتیلن

یکی از مراحل اصلی خرید مخزن، مکان یابی مخزن است. محل نصب معمولاً در داخل ساختمان و در مکان هایی که کمتر دیده می شود انتخاب می شود. اماکنی مانند پارکینگ، زیر زمین، موتورخانه، پشت بام و .... بنابراین در انتخاب مخزن باید ابعاد محل نصب مخزن و فضای موجود را در نظر گرفت. بنابراین می توانید از مشاوران آذربالات بخواهید که شما را راهنمایی کنند و یا لیست سایز را برای انتخاب سایز مناسب ارسال کنید.
ابعاد راه دسترسی به این مکان ها نیز باید در نظر گرفته شود، زیرا مشتریان موارد زیادی را به ما گزارش کرده اند که کالای خریداری شده را نمی توان به محل نصب تعیین شده منتقل کرد و مجبور به تعویض مخزن یا تعویض نصب شدند. .
مشتری گرامی با توجه به تمامی ایرادات و مزایای ذکر شده در بالا، در صورت نیاز به مشاوره یا اطلاعات تکمیلی در این زمینه می توانید با مشاورین آذرپلات تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.

  انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 19

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما