آمار بازدید

  • بازدید امروز : 169
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22296

پیوند ها

انواع سنگ برای سنگ کاری


پوشش دیوارها و نمای ساختمان یکی دیگر از فعالیت هایی است که امروزه نیز مورد توجه مردم قرار گرفته و در بسیاری از ساختمان ها دیده می شود. معمولاً برای این منظور از سنگ های رسوبی، سنگ های دگرگونی و سنگ های آذرین استفاده می شود. به عنوان مثال از تراولین و مرمر و همچنین گرانیت، بازالت و گابرو در این مورد در میان سنگ ها استفاده می شود.

تراولین و گرانیت نیز امروزه مناسب ترین انواع سنگ برای ساخت نمای ساختمان به شمار می روند.برای ادامه مطلب قیمت سنگ کاری دیوار حیاط کلیک کنید.

البته باید در نظر داشت که هنگام کار بر روی سنگ های دیوار باید آب و هوا را در نظر گرفت و سنگ مورد نیاز را با توجه به هوا و باد و زلزله انتخاب کرد. برای آجرکاری دیوار و نمای ساختمان نیز قوانینی در نظر گرفته شده است که باید تمامی استانداردها و موارد ایمنی را رعایت کرده و رعایت کنید. مصالح انتخاب شده برای دیوار و نمای ساده و نمای رومی باید استحکام و دوام زیادی داشته باشد تا به دلیل آب و هوا مشکلی پیش نیاید.

کتیبه های سنگی روی دیوارهای خانه

هنگام انتخاب مواد برای پردازش سنگ و سنگ دیوار در فضای باز باید به عوامل مختلفی توجه کرد. مثلاً سنگی باید طوری انتخاب شود که در تماس مستقیم با آب آسیبی نبیند. همچنین به دلیل قرار گرفتن سنگ در فضای باز باید از اکسیداسیون و رطوبت محافظت شود. علاوه بر این، اگر سنگ را اشتباه انتخاب کنید و همه جوانب را در نظر نگیرید، ممکن است سنگ به مرور زمان رنگ اصلی خود را از دست بدهد یا از دیوار جدا شود.

سنگفرش کف حیاط

حیاط ساختمان ها یکی از پرترافیک ترین قسمت های ساختمان به حساب می آید، بنابراین در انتخاب سنگ برای سنگ فرش کف حیاط باید دقت کرد. در ضمن با ورود به ساختمان اولین چیزی که توجه افراد را به خود جلب می کند کف پاسیو است. پس باید به زیبایی سنگ انتخابی نیز توجه کنید.

مصالح مورد استفاده در سنگ فرش

می توانید از ابزارهای زیادی روی زمین استفاده کنید. اما یکی از زیباترین و متضادترین آنها سنگ کاری و استفاده از سنگ است. علاوه بر این، نظافت سنگ نیز بسیار آسان است و در مقایسه با سایر مصالح به کار رفته در باغ، مشکل چندانی ندارد. همچنین سنگ ها انواع و اقسام زیادی دارند و می توانید با توجه به سلیقه خود از هر کدام برای ساخت کف حیاط استفاده کنید.

گرانیت

سنگ گرانیت یکی از بهترین سنگ ها برای این کار محسوب می شود. اما قیمت بالایی دارد. البته، کیفیت این سنگ زیبایی و استحکام آن را به یکی از محبوب ترین سنگ ها در این زمینه تبدیل کرده است.

سبز

سنگ آهک یکی دیگر از سنگ های پرکاربرد در این منطقه است که در رنگ های سفید و خاکستری موجود است.

تراورتن

سنگ تراورتن نفوذپذیری پایینی دارد و با استحکام بالایی که دارد جای خود را در بین سایر سنگ ها باز کرده و پرکاربرد می باشد. نفوذپذیری این سنگ کمتر از سنگ آهک و ضخیم تر از گرانیت است. این باعث محبوبیت آن شده است.

سنگ های مذکور با توجه به شرایط اقلیمی و کار ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که موارد ذکر شده تمامی سنگ های مورد استفاده در این کار نیستند و شما می توانید بنا به سلیقه خود سنگ مورد نظر را برای سنگ فرش پاسیو انتخاب نمایید.

  انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 18

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما