آمار بازدید

  • بازدید امروز : 115
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22242

پیوند ها

وارد کننده بوستر پمپ های دور ثابت


 

وارد کننده بوستر پمپ های دور ثابت با ارائه پمپ های برند های گوناگون به افراد در حل مشکلات آبرسانی و انتقال آب کمک می کنند. در مکان هایی که به دلایل مختلف از جمله افت فشار نیاز است تا آب را در مسافت های طولانی یا به ارتفاع منتقل کرد, باید از بوستر پمپ استفاده نمود. بوستر پمپ وظیفه دارد تا فشار آب را به شکل چشمگیری افزایش داده تا در کاربری های مختلف, آب با فشار بیشتری از لوله خارج شود.

بوستر پمپ‌ها در 2 نوع ثابت و متغیر موجود هستند که در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد نوع دور ثابت صحبت کنیم. نوید پمپ اسپادان به عنوان وارد کننده بوستر پمپ های دور ثابت, این محصولات را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت تضمی شده در اختیار شما همراهان گرامی قرار می دهد.

 

خرید بوستر پمپ دور ثابت

امروزه در بسیاری از مکان هایی که نیاز به افزایش فشار وجود دارد از پمپ های دور متغیر استفاده می شود اما برای برخی مکان ها نیز خرید نوع دور ثابت به منظور افزایش فشار و سرعت انتقال آب توصیه می شود. آتش‌نشانی ها یکی از این مکان ها هستند. به طور دقیق نمی توان بوستر پمپ دور ثابت را تعریف کنیم چرا که کارایی آن به طور دقیق بوستر پمپ را تعریف می کند.

بوستر پمپ

بوستر پمپ

تمامی بوستر پمپ ها از قرار گرفتن چندین الکتروموتور به طور موازی در کنار یکدیگر تشکیل شده اند و کاربری و ساختار آنها نیز تقریبا مشابه است اما آنچه سبب می شود تا این محصولات با یکدیگر تفاوت هایی داشته باشند نوع کاربردی است که از آن انتظار می رود. بوستر پمپ دور ثابت همانگونه که از نام آن متوجه می شوید, سرعت چرخش ثابتی دارد بنابراین قادر است تا به طور ثابت و به شکل حداکثری, فشار سیستم را نگه دارد.

به بیان ساده تر هنگامی که جریان آب وصل شود و فشار آن کم باشد, این پمپ فعالیت خود را آغاز کرده و شروع به روشن کردن الکتروپمپ های خود می کند. این الکتروپمپ ها تا زمانی به افزایش فشار آب ادامه می دهند که فشار آب به اندازه کافی برسد و سپس در یک نقطه به صورت ثابت و بدون تغییر آن را نگه می دارند. طبیعتا زمانی که جریان آب نیز قطع باشد هیچگونه فشاری به سیستم و در نهایت پمپ وارد نخواهد شد.

منبع : واردکننده بوستر پمپ های دور ثابت

  انتشار : ۲ شهریور ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 30

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما