آمار بازدید

  • بازدید امروز : 203
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22330

پیوند ها

قیمت آهن اسفنجی


قیمت آهن اسفنجی و نرخ آهن اسفنجی امروز

آهن اسفنجی و گندله در اصل با احیای آهن اسفنجی ساخته خواهد شد. در کارخانجات فولاد آهن اسفنجی را به جای ضایعات آهن؛ مورد استفاده قرار می دهند. تولید آهن اسفنجی به دلیل کاربرد و مزایای خود، رشد روزافزونی دارد.

باید بدانید که کشور ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آهن و همچنین آهن اسفنجی است که در زمینه صادرات آهن اسفنجی نیز، یکی از برترین صادرکنندگان آهن اسفنجی و گندله می باشد. به همین دلیل قیمت آهن اسفنجی و نرخ خرید و فروش گندله با توجه به نوسانات بازار و بسیاری از معیارهای دگر متغیر بوده و خرید و فروش این محصولات نیازمند مطالعه هر چه بیشتر در این زمینه می باشد.

قیمت آهن اسفنجی و عوامل آن

قیمت آهن اسفنجی
قیمت آهن اسفنجی

 

آهن اسفنجی یکی از فراورده های آهن می باشد که پس از احیای مستقیم سنگ آهن به دست خواهد آمد. بطورکلی آهن اسفنجی در طی عملیات احیای بی واسطه و بدون اینکه به ذوب کردن آن نیازی باشد و ضمن حذف اکسیژن تولید خواهد شد. این محصول بعد از این که ذوب و احیای این محصول در کوره های مخصوص انجام شد، طی فرایندهای ریخته گری، در قالب های

مخصوصی ریخته شده و سه محصول فرعی اسلب، بیلت و میلگرد از آن به دست خواهد آمد. این محصولات و بطورخاص آهن اسفنجی یا گندله متخلخل عیار بسیار بالایی دارد و به دلیل خلوص نسبتا بالا، در تولیدات صنعتی بسیار به کار می آید.

قیمت آهن اسفنجی امروز

 

قیمت آهن اسفنجی امروز
قیمت آهن اسفنجی امروز

 

قیمت آهن اسفنجی امروز نیز مانند اکثر محصولات فولادی دچار نوسانات لحظه ای در بازار روز آهن می باشد.

بطورکلی افزایشی و کاهشی شدن قیمت این محصول به عواملی و معیارهای مختلفی نظیر شرایط بازارهای خارجی و تعطیلی کارخانه های تولید کننده آهن اسفنجی بستگی خواهد داشت.

علاوه بر آن اگر در شرایطی که میزان ضایعات آهن و قراضه آهن در بازار دچار کمبود شود، به احتمال زیاد در قیمت روز آهن اسفنجی نیز تاثیر گذار خواهد بود.

با نکات ذکر شده، متوجه خواهید شد که نرخ و قیمت این محصول دچار نوسانات مختلفی بوده و به عوامل خاصی بستگی دارد.

پس بهتر است درحوزه آهن اسفنجی برای بحث صادرات؛ خرید و فروش گندله و آهن اسفنجی نباید عجله کرده و بدون اطلاعات اقدام کنید؛ زیرا صادرات و فروش آهن اسفنجی نیاز به زمان بندی داشته و قیمت ها به صورت مداوم در حال افزایش و کاهش است.

 

به این منظور برای بدست آوردن قیمت روز آهن اسفنجی و گندله نیازمند شناخت افراد ماهری در این زمینه میباشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت محصولات فولادی با کارشناسان نیایش صنعت در تماس باشید.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما