آمار بازدید

  • بازدید امروز : 151
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22278

پیوند ها

قیمت میلگرد 16


قیمت میلگرد 16

قیمت میلگرد 16 در شرکت نیایش صنعت:

میلگردها خاصیت مکانیکی متنوعی دارند که در تنوع این خواص مکانیکی میلگردها ، ترکیبات شیمیایی بسیار موثر هستند. و همین تاثیر باعث طبقه بندی آن ها به چهار دسته شده است.

میلگرد ها برپایه شکل ظاهریشان نیز به دو دسته میلگرد ساده و میلگرد آجدار تقسیم می شوند.

متداول ترین مدل عرضه میلگرد به صورت شاخه ای و کلاف است. میلگرد های کلاف غالبا به شکل در هم تنیده هستند. یکی از پر کاربرد ترین میلگرد ها در بازار به دلیلی مزیت های بسیارش میلگرد 16 است و همین کاربردی بودنش تقاضا را برای آن افزایش داده است.از رایج ترین روش های تولید میلگرد با شماره 16 می توان به روش نورد گرم اشاره کرد.

دراین روش در مرحله نخست شمش‌های فولادی که دارای مقطع و طول مشخصی می باشند در درون کوره‌های حرارتی نورد گذاشته می‌شوند و زمانی که به درجه دما از پیش مشخص شده برسند برای اجرای مرحله نورد به خط تولید فرستاده می شوند و در مرحله نهایی میلگردهای آماده شده با بهره گیری از تجهیزات به شکل کلاف بسته‌بندی می شوند.

p><!--more

قیمت میلگرد 16 و مشخصات آن

[caption id="" align="aligncenter" width="533"]قیمت میلگرد 16 قیمت میلگرد 16[/caption]

گسترده ترین استفاده از میلگردها در صنعت راه و ساخت و ساز است که معمولا برای بتن ریزی ، بالا بردن استقامت و جبران مقاومت کششی بتن مورد بهره قرار می گیرند.

البته باید به این نکته اشاره کرد که استفاده گسترده و خصوصیات بی شماره مدل های مختلف میلگرد باعث افزایش بی شمار متقاضیان آن شده است.که این عامل بر افزایش قیمت این محصولات تاثیر بسیاری گذاشته است.

قیمت میلگرد 16 نیز به علت های متفاوت مانند : نوسانات قیمت مواد اولیه، تحولات بازار ارز، ثابت نبودن هزینه های حمل نقل و و... دچار تحول بسیاری می شود، و بالا رفتن قیمت این محصول می تواند تاثیر زیادی بر هزینه های مختلف ساخت و ساز و بودجه در نظر گرفته شده یک پروژه های مالی داشته باشد.

تیم نیایش صنعت با فعالیت گسترده در حوزه ی خرید و فروش میلگرد به شکل تخصصی روزانه قیمت مدل های مختلف میلگرد و آهن را اعلام می‌کند ، تا افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، بتوانند به راحتی و آسایش به فعالیت خود در این زمینه ادامه دهند.

قیمت میلگرد 16 و انواع آن

معمولا نوع آلیاژ استفاده شده در ساخت و عرضه میلگرد ، مدل کاربرد آن را تعیین می‌کند.

میلگرد 16 به دو نوع میلگرد ساده و آج دار تقسیم می شود. کاربرد این مدل میلگرد بر اساس همین ساده یا آج دار بودنش بسیار متنوع است از پر مصرف ترین کاربرد های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد ساخت بتن، ستون و ساختمان سازی و کارهای صنعتی، ساخت محورها و شافت‌ها و....

ستون ها از بخش های بسیار با اهمیت ساخت و ساز ها هستند که نیرو های فشار بسیاری را تحمل می کنند. تعداد میلگرد هایی که در یک ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند با توجه به میزان بارهای وارده در ساخت و ساز متغییر است.

خرید میلگرد 16 با در نظر گرفتن کاربرد و مصارفش در لیست پر مصرف ترین مدل میلگرد قرار می گیرد. برخی از شرکت ها امکان خرید و فروش اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده اند.

[caption id="" align="aligncenter" width="533"]قیمت میلگرد 16 قیمت میلگرد 16[/caption]

قیمت میلگرد 16 ذوب آهن اصفهان

میلگرد آجدار 16 ذوب آهن اصفهان میله ای فولادی است که در بتن برای بالا بردن استقامت کششی استفاده می شود. ومعمولا برای بیشتر کردن چسبندگی میان فولاد تقویتی و بتن، میلگرد ها را آجدار می کنند.

وجود نداشتن مشخصات از پیش تعیین شده در طرح آج روی میلگرد ها، دلیل بر استاندارد نبودن آن ها نیست اما باید حتما برآمدگی ها و ارتفاع آج ها بر پایه استانداردهای مشخص شده باشد. برای بیشتر کردن چسبندگی بتن و فولاد، غالبا آج های روی بدنه میلگرد را با سطح اصطکاک مناسب ایجاد می کنند. اما باز هم امکان خارج شدن میلگرد بر اثر وارد شدن نیرویی قوی و یا در زمان تخریب ساختمان وجود دارد.

وزن میلگرد 16

برای ثابت کردن وزن میلگرد در بتن و پیش گیری از جابجا شدن آن، میلگرد را در عمق زیاد در بتن می گذارند و یا با خم کردن انتهای میلگرد همانند قلاب باعث قفل شدن آن در بتن می شوند، و با این کار از جا به جایی آن جلو گیری می کنند. فولاد میلگرد با استانداردهای متنوعی عرضه می‌شود و هر استانداردی ، دسته بندی معینی را برای خاصیت مکانیکی فولادها بیان می کند. در کشور عزیزمان ایران بخش اصلی و عمده فولادهای آج دار توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان عرضه می‌شوند که با استاندارد روسی کاملا تطبیق دارد. طبق استاندارد روسی فولاد عرضه شده به سه گروه تقسیم می شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="533"]خرید میلگرد 16 خرید میلگرد 16[/caption]

وزن تقریبی یک شاخه میلگرد 16

میلگرد ها مدل های متفاوتی دارند که هر یک از این مدل ها خصوصیات ویژه و خاص خود را دارند. تولید هر میلگرد برای به نتیجه رسیدن یک هدف خاص بوده است. شما باید مدل هایی را انتخاب کنید که بالا ترین بازدهی را برای شما داشته باشد. مدل های بسیاری وجود دارد که بازدهی را برای شما بالا می برند البته این بازدهی بسته به سایز و ضخامت محصول و وزن آن متفاوت است.

برای نمونه همان طور که در بالا اشاره شد یکی از با اهمیت ترین نشانه های وزن میلگرد است. وزن این محصول بر اثر عوامل متفاوتی مانند آلیاژ های متفاوت استفاده شده در ساخت آن به دسته های متنوعی مانند دسته 16 و... تقسیم می شود. وزن میلگرد 16 برای کاربرد های سنگین و بعضی برای کاربرد های سبک مورد استفاده قرار می گیرند.

برای استعلام و اندازه گیری دقیق وزن میلگرد آجدار 16 با سایز های متفاوت می توانید با کارشناسان تیم نیایش صنعت در تماس باشید.

[caption id="" align="aligncenter" width="533"]قیمت میلگرد 16 قیمت میلگرد 16 به روز[/caption]

قیمت میلگرد 16 به روز

با در نظر گرفتن اینکه بازارهای داخلی و خارجی دارای نوسانات بسیاری هستند و وضعیت ثابتی ندارند و از انجا که قیمت ارز بر قیمت میلگرد 16 به روز تاثیر گذار است. نیاز است پیش از سفارش مدل های مختلف میلگرد از قیمت به روز آن اطلاع داشته باشید و با آگاهی کامل اقدام به خرید این محصول بکنید.

به کار گیریه سازه‌های فولادی برای بالا بردن مقاومت سازه ، در میان سازندگان بسیار رایج است علاوه بر آن استفاده از میلگرد ها در کارهای صنعتی نیز طرفداران خاص خودش را دارد.

از آنجایی که قیمت فولاد خام با نوسانات فراوانی در بازارهای داخلی و بین المللی رو به رو است. پس می توان نتیجه گرفت که هزینه محصولات فلزی در ساخت و ساز بر اثر تحولات بازار سهام دچار تغییر و افزایش یا کاهش می شود.

  انتشار : ۲ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 15

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما