آمار بازدید

  • بازدید امروز : 85
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22212

پیوند ها

سیلر اپوکسی


سیلر اپوکسی

سیلر اپوکسی و کفپوش اپوکسی :

سیلر اپوکسی روی سطح بتن یک فیلم محافظ با ساختار بالا ایجاد می کنند که باعث ایجاد یک پوشش سخت ، طولانی و مقاوم در برابر سایش می شود. آنها همچنین ضد آب عالی را ارائه می دهند. در صورت تمایل به افزودن رنگ ، آنها به صورت شفاف یا رنگدانه ای موجود هستند.

اکثر محصولات سیلر اپوکسی دارای جلای براق هستند. سیلرهای اپوکسی بسیار سخت تر از اکریلیک هستند. اپوکسی های بر پایه آب به خوبی به بتن می چسبند و سطح شفافی را ارائه می دهند ، اما بدون منفذ هستند و اجازه خروج رطوبت به دام افتاده را نمی دهند. اپوکسی ها احتمالاً بهترین انتخاب برای صفحات بتنی و مناطق آماده سازی غذا هستند.

برنامه های کاربردی سیلر اپوکسی

  • طبقات در مناطق پر رفت و آمد و تهیه غذا
  • روکش های سیمانی
  • صفحات پیش ساخته بتنی

 

سیلر کفپوش اپوکسی و مهر و موم اپوکسی برای بتن

مقاومت بالا در برابر سایش و درخشندگی زیاد ، سیل های اپوکسی را برای کفهای پر رفت و آمد و صفحات بتنی ایده آل می کند.

برنامه اپوکسی سیلر

نحوه ترکیب اجزای اپوکسی دو قسمتی و اعمال مواد روی کف بتنی را ببینید.

سیلرهای اپوکسی روی سطح بتن یک فیلم محافظ با ساختار بالا ایجاد می کنند که باعث ایجاد یک پوشش سخت ، طولانی و مقاوم در برابر سایش می شود. آنها همچنین ضد آب عالی را ارائه می دهند. در صورت تمایل به افزودن رنگ ، آنها به صورت شفاف یا رنگدانه ای موجود هستند.

اکثر محصولات دارای جلای براق هستند. سیلرهای اپوکسی بسیار سخت تر از اکریلیک هستند. اپوکسی های بر پایه آب به خوبی به بتن می چسبند و سطح شفافی را ارائه می دهند ، اما بدون منفذ هستند و اجازه خروج رطوبت به دام افتاده را نمی دهند. اپوکسی ها احتمالاً بهترین انتخاب برای صفحات بتنی و مناطق آماده سازی غذا هستند.

[caption id="attachment_2769" align="alignnone" width="533"]سیلر اپوکسی سیلر اپوکسی[/caption]

برنامه های کاربردی سیلر اپوکسی

کاربردهای معمول برای سیلرهای اپوکسی عبارتند از:

  • طبقات در مناطق پر رفت و آمد و تهیه غذا
  • روکش های سیمانی
  • صفحات پیش ساخته بتنی

از آنجا که اپوکسی ها در معرض اشعه ماوراء بنفش ممکن است زرد شوند ، عموماً محدود به استفاده داخلی هستند. در کفهای تزئینی ، سطح اپوکسی شفاف و براق ، رنگ را غنی کرده و طرح را زنده می کند و از کف در برابر سایش و عبور و مرور محافظت می کند.

انواع اپوکسی محصولات

اکثر اپوکسی ها محصولات دو جزئی هستند که قبل از استفاده مخلوط شده اند. هنگامی که اپوکسی مخلوط می شود ، باید مواد را فوراً قبل از شروع به فشردن اعمال کنید. به دلیل محتوای جامد و ویسکوزیته بالا ، روشهای کاربردی خوب شامل یک قلم موی شکاف دار و سپس یک غلتک بدون پرز است.

بتن یک مصالح ساختمانی بسیار بادوام است ، اما مقاوم در برابر آسیب نیست. بتن تصفیه نشده نه تنها در حین درمان دچار ترک خوردگی می شود ، بلکه ترافیک خودروها ، مواد شیمیایی خورنده و انجماد آب نیز تحت تأثیر قرار می گیرد.

اگر سطح بتنی دارید ، چه بیرونی و چه داخلی ، به احتمال زیاد باید با نوعی سیلانت یا روکش آن را درمان کنید. اما کدام یک برای موقعیت شما بهتر است -

سیلر بتنی یا اپوکسی

سیلر اپوکسی بتن چیست و بهترین سیل اپوکسی بتن کدام است؟ سیلرهای بتنی اپوکسی روکش های بتنی موضعی هستند که سطح مقاوم و مقاوم در برابر سایش را ایجاد می کنند. آنها یک محصول ایده آل برای روکش کف بتنی برای تولید سطح کف هستند.

اپوکسی از نظر ویژگی ها ویژگی های مشابهی با اکریلیک ها دارد ، اما از نظر عملکرد ، طول عمر و البته قیمت متفاوت است. اپوکسی یک مانع محافظ نامرئی است که به خوبی به کف کارخانه های بتنی ، کف گاراژها و رستوران ها می چسبد.

اپوکسی های مبتنی بر آب

مواد سخت تری نسبت به اکریلیک در نسخه های حلال و مبتنی بر آب نیز وجود دارند. برخی از اپوکسی های مبتنی بر آب غیر متخلخل هستند و اجازه خروج رطوبت را می دهند. اما اکثر اپوکسی ها رطوبت را به خوبی تحمل نمی کنند و بسیار تنفس پذیر نیستند.

این بدان معناست که در صورت گیر افتادن بخار آب در زیر سطح پس از استفاده از اپوکسی ممکن است حباب ایجاد شود. لطفاً توجه داشته باشید که اپوکسی نباید روی یک اسلب با مشکل رطوبت اعمال شود. اپوکسی گاهی به عنوان آغازگر استفاده می شود و مقاومت فوق العاده ای در برابر مواد شیمیایی ایجاد می کند. از آنجا که اپوکسی ها در معرض اشعه ماوراء بنفش تمایل به زرد شدن دارند ، معمولاً فقط در داخل خانه استفاده می شوند.

اپوکسی ها برای دفع آب بسیار عالی هستند و بیشتر در صفحات بتنی استفاده می شوند. توجه داشته باشید که اکثر اپوکسی ها دو جزء هستند که با هم مخلوط شده و سپس بر روی بتن می چرخند. برخی از موارد منفی شامل این واقعیت است که آنها نیاز به آماده سازی بیشتر کف دارند ، زمان زیادی طول می کشد تا درمان شوند و فرآیند نصب ممکن است گیج کننده و زمان بر باشد. اما قبل از نیاز به استفاده مجدد مدت زمان بیشتری نسبت به اکریلیک دوام می آورند.

[caption id="attachment_2768" align="alignnone" width="533"]سیلر اپوکسی کفپوش اپوکسی[/caption]

مزایای سیلرهای بتنی:
  1. منافذ سطحی بتن را می بندد تا در برابر مایع نفوذ ناپذیر شود
  2. از ترک خوردگی چرخه انجماد / ذوب محافظت می کند
  3. به دلیل قطرات روغن ، کثیفی ، کپک و غیره از لک شدن سطح جلوگیری می کند.
  4. از خوردگی جزئی ناشی از مواد شیمیایی و نمک محافظت می کند
  5. بسته به فرمول استفاده شده ممکن است سطح مرطوب یا براق به نظر برسد
  6. به طور کلی خرید آن ارزان است

منبع : سیلر اپوکسی ایران اپوکسی

 

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 20

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما