آمار بازدید

  • بازدید امروز : 30
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22157

پیوند ها

اپوکسی کولتار


اپوکسی کولتار

کفپوش اپوکسی و اپوکسی کولتار:

اپوکسی زغال سنگ یک پلیمر محافظ سطح سیاه است که برای استفاده در سطوح محیطی بسیار خورنده استفاده می شود. این به سادگی ترکیبی از رزین های اپوکسی مختلف و قیر زغال سنگ است. بسیاری معمولاً از اپوکسی برای ایجاد پوشش جامد یا رنگ برای محافظت از رطوبت در سیستم های زیرزمینی استفاده می کنند. خطوط لوله ، تاسیسات تصفیه آب ، شفاف کننده ها ، مخازن نمونه هایی از آن حفاظت هستند. به همین دلایل استفاده از آن در صنعت فاضلاب رایج است.

اپوکسی قیر زغال سنگ با تبدیل اپوکسی پلی آمید با یک سطح قیر تصفیه شده ذغال سنگ ساخته می شود. بیشتر در زمینه های فلزی و بتن در محیط های دریایی ، نفتی و صنعتی استفاده می شود. نوسان دما می تواند باعث متبلور شدن محصول شود. با این حال ، در دمای اتاق یا حداقل 5 درجه فارنهایت بالاتر از نقطه شبنم پایدار است. هنگام استفاده از آن ، شرایط محیطی ممکن است بر زمان خشک شدن تأثیر بگذارد.

p><!--more

کفپوش اپوکسی کولتار چیست

اپوکسی قیر زغال سنگ نوعی اپوکسی است که دارای وزن زیاد و ساخت بالا است. اپوکسی است که اغلب روی سطوح استفاده می شود و در معرض محیط های بسیار خورنده قرار می گیرد. در اینجا برخی از ویژگی های تشکیل دهنده مواد ذکر شده است:

این ترکیبی از رزین های مختلف و زغال سنگ است که سپس یک پوشش محافظ برای هر ماده ای که بر روی آن استفاده می شود ایجاد می کند.

این یک پوشش محافظ عالی محافظ روی سطوحی مانند فولاد ، آهن و بتن ایجاد می کند.

افزودنی تار در آب بندی رطوبت عالی بوده و انعطاف پذیری و افزایش طول بتن و قیر را افزایش می دهد.

در بسیاری از محیط های دریایی به خوبی نگهداری می شود و می تواند غوطه ور شدن در آب شور را تحمل کند.

[caption id="attachment_2776" align="alignnone" width="533"]اپوکسی کولتار اپوکسی کولتار[/caption]

همچنین برای روکش فلزات به منظور جلوگیری از وقوع زنگ زدگی و خوردگی یک انتخاب عالی است. این مورد برای بدنه فلزی ، تریلر ، تخت کامیون و موارد دیگر مناسب است. بدنه بارج ، مخازن زیرزمینی و مخازن آب غیر آشامیدنی معمولاً از آن استفاده می کنند. اپوکسی قیر زغال سنگ را می توان با رنگهای معمولی نیز پوشاند! انواع مختلفی از رنگ ها استفاده می شود ، مانند رنگ دو جزئی ، رنگ سه جزء و غیره.

Delta Polymers سالها تجربه در این صنعت دارد و گزینه های عالی و عمده فروشی قیمت اپوکسی قیر زغال سنگ را ارائه می دهد. اگرچه در لانگ آیلند در نیویورک واقع شده است ، اما ما در سراسر کشور توزیع کننده همه چیزهایی هستیم که ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد اپوکسی ما ، همین امروز با ما تماس بگیرید. ما با کمال میل به هرگونه س orال یا نگرانی شما در مورد اپوکسی زغال سنگ ما پاسخ خواهیم داد.

شماره تماس برای صحبت با بخش خدمات مشتری ما 1-800-966-5142 است. هنگامی که تماس می گیرید ، می توانید برای مطالب مورد نظر خود قیمت رایگان درخواست کنید. به عنوان یک تولید کننده اپوکسی داخلی ، ما می توانیم به شما در تهیه آنچه نیاز دارید کمک کنیم. بنابراین شما می دانید که چگونه پروژه آینده خود را به طور مناسب بودجه بندی کنید.

[caption id="attachment_2778" align="alignnone" width="533"]کفپوش اپوکسی کفپوش اپوکسی[/caption]

اپوکسی زغال سنگ

اپوکسی قیر زغال سنگ با تبدیل اپوکسی پلی آمید با یک سطح قیر تصفیه شده ذغال سنگ ساخته می شود. بیشتر در زمینه های فلزی و بتن در محیط های دریایی ، نفتی و صنعتی استفاده می شود. نوسان دما می تواند باعث متبلور شدن محصول شود. در دمای اتاق یا حداقل 5 درجه فارنهایت بالاتر از نقطه شبنم پایدار است. شرایط محیطی بر زمان خشک شدن محصول تأثیر می گذارد.

منبع :

اپوکسی کولتار

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 20

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما