آمار بازدید

  • بازدید امروز : 213
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 22340

پیوند ها

فروش اسانس پنیر


فروش اسانس پنیر

فروش اسانس پنیر در بازرگانی ساینا ویژن :

برای خرید اسانس پنیر بصورت عمده با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

پنیر غذایی است که در سراسر جهان مصرف می شود.

تولید آن از انواع مختلف شیر و فناوری ها مردم را قادر می سازد صدها نوع محصول را بدست آورند.

به دلیل طعم دلپذیر , ارزش پروتئینی بیولوژیکی بالا , و همانطور که به عنوان یک غذای سالم تصور می شود.

مصرف آن در سال های اخیر افزایش یافته است.

با توجه به روند ساخت بالا , زنجیره ناکافی سرد و ویژگی های آماده برای خوردن , پنیرها بسیار حساس به آلودگی توسط میکروارگانیسم های بیماری زا و فساد هستند -

که می تواند ماندگاری را کاهش دهد و منجر به خطر برای سلامتی مصرف کننده در میان عوامل بیماری زا , لیستریا مونوسیتوژنز , استافیلوکوکوس اورئوس و سالمونلا شود.

برعکس , با توجه به نگرانی در مورد سلامتی و رفاه , مصرف کنندگان مصنوعی را که اغلب مواد مضر و سرطان زا محسوب می شوند , خواسته اند (MORO و همکاران , 2015).

به منظور پاسخگویی به تقاضاهای جدید از مصرف کنندگان به غذای سالم و فاقد مواد نگهدارنده و همچنین افزایش رقابت در بازار از طریق تمایز محصولات -

صنایع غذایی و موسسات تحقیقاتی به دنبال نگهدارنده های طبیعی به عنوان جایگزین محصولات مصنوعی بوده اند.

گیاهان معطر و دارویی قبلاً در صنایع دارویی به دلیل مواد موثره و در صنایع غذایی به عنوان طعم دهنده استفاده می شوند.

p><!--more

فروش اسانس پنیر و مزایای این محصول

گیاهان معطر و اسانس ها

گیاهان معطر به گونه های گیاهی با عطرها و طعم های مشخص می شوند , که اهمیت آن ها در داشتن اجزای فرار در اسانس ها با خاصیت خاص است.

این مواد باعث می شود که در کاربردهای مختلف مثلاً در صنایع تجاری و دارویی استفاده شود.

این ترکیبات متابولیت های ثانویه ای هستند که می توانند در برگ ها , ریشه ها , گل ها و دانه ها جمع شوند.

آن ها معمولاً عملکردهای بیولوژیکی در گیاهان دارند که مربوط به مکانیسم های دفاعی در برابر عفونت ها , اشعه ماورا بنفش بیش از حد (UV) و گیاهخواران است.

در میان گیاهان معطر , زیر گروه هایی از گیاهان وجود دارد که شامل گیاهان و ادویه جات است که در غذا استفاده می شود.

در سال های اخیر تحقیقات نشان داده است که این ترکیبات ممکن است دارای فعالیت ضد میکروبی با کاربرد بالقوه برای نگهداری مواد غذایی باشند.

[caption id="attachment_37374" align="alignnone" width="833"]فروش اسانس پنیر فروش اسانس پنیر[/caption]

اسانس ها (EOs)

اسانس ها (EOs) مایعات روغنی معطر هستند که از مخلوطی از ترکیبات فرار گروه های با وزن مولکولی کم مانند ترپنوئیدها , فنیل پروپانوئیدها و ترکیبات حاوی گوگرد و ازت تشکیل شده اند.

در عصاره های گیاهی و اسانس ها , اجزای موجود در غلظت های بالاتر و مربوط به فعالیت ضد میکروبی , ترکیبات فنلی مانند ,

تیمول , اوژنول , کارواکرول و همچنین ترکیباتی مانند لینالول , سابینن , منتول , میرسن و کامفن هستند, که ویژگی های مختلف ضد میکروبی و ضد قارچی آن ها را توضیح می دهد.

غلظت این ترکیبات در عصاره های گیاهی و EO توسط ژنتیک تعیین می شود , با این وجود عوامل خارجی مانند آب و هوا و خاک , مدیریت گیاه و مرحله فنولوژیک ممکن است غلظت آنها را تغییر دهد.

به دلیل عدم غلظت استاندارد این ترکیبات زیست فعال برای استفاده از هر منبع گیاهی, این تغییرات محدودیتی در استفاده از عصاره های گیاهی و EO ها در غذا بوده است .

بنابراین , برای اطمینان از اثر ضد میکروبی مورد انتظار در مواد غذایی , علاوه بر نیاز به روش های تجزیه و تحلیل برای تعیین دقیق تر این ترکیبات , تعریف و اندازه گیری مقدار خاصی از مواد گیاهی اضافه شده دشوار است.

[caption id="attachment_37376" align="alignnone" width="833"]فروش اسانس پنیر فروش اسانس پنیر در اصفهان[/caption]

فروش اسانس پنیر و مکانیسم های عمل عصاره های گیاهی و اسانس ها

مکانیسم عملکرد عصاره های گیاهی و اسانس ها هنوز کاملاً ایجاد نشده است.

با این حال , مطالعات نشان داد که ترکیبات گروه های مختلف شیمیایی موجود در این محصولات طبیعی به طور کلی قادر به انجام بیش از یک هدف در سلول هستند.

از جمله در نفوذپذیری یا اختلال در غشای سیتوپلاسمی , اجازه عبور از ترکیبات غیر اختصاصی یا به ترتیب انتشار محتوای سیتوپلاسمی است.

علاوه بر این , آن ها ممکن است آنزیم ATPase مسئول تولید انرژی سلول را مهار کرده و منجر به مرگ سلول شوند.

طبق تحقیقات انجام شده افزایش غلظت و زمان درمان با اسانس های دانه رازیانه منجر به افزایش متناسب نفوذپذیری غشای سلولی شیگلا دیسانتریا شده و باعث ترشح ترکیبات داخل سلولی به ویژه پتاسیم , کلسیم و سدیم می شود.

همچنین نشت محتوای سیتوپلاسمی در سلول های استافیلوکوکوس اورئوس و اشریشیا کلی در معرض اسانس دارچین مشاهده شد.

همچنین به عنوان همبستگی بین غلظت اسانس و افزایش نشت محتوای سیتوپلاسمی مشاهده شده است.

[caption id="attachment_37375" align="alignnone" width="833"]فروش اسانس پنیر خرید اسانس پنیر[/caption]

فروش اسانس پنیر و استفاده از آن :

اخیراً , به دلیل اثر ضد میکروبی بالقوه اسانس های گیاهی , موجب افزایش علاقه دانشمندان و فن آوران مواد غذایی به عنوان نگهدارنده های طبیعی شده است.

آن ها اضافه می شوند تا در برابر عوامل بیماریزای اصلی و میکروارگانیسم های فساد , و همچنین برای تأثیر آنها بر ویژگی های محصول عمل کنند.

عصاره ها و اسانس های گیاهان معطر و دارویی مانند رازیانه , پونه کوهی , رزماری , شوید , زیره , فلفل , مریم گلی , آویشن و جعفری فعالیت ضد میکروبی در شرایط آزمایشگاهی را در برابر عوامل بیماری زا و میکروارگانیسم های فساد مرتبط با آلودگی پنیر نشان می دهند.

بنابراین نشان دهنده پتانسیل زیادی در استفاده از آن ها به عنوان نگهدارنده است.

با این حال , نتایج بدست آمده در شرایط in vitro را نمی توان به دلیل پیچیدگی ماتریس غذا , که در آن عوامل ذاتی و خارجی با فعالیت این ترکیبات تداخل دارند , برای مواد غذایی کاملاً درست گزارش کرد.

یکی از عوامل ذاتی که اثر این عوامل ضد میکروبی طبیعی را تضعیف می کند , محتوای چربی و پروتئین موجود در غذا است.

این مواد می توانند سطح میکروارگانیسم را بپیچند , و یک مانع فیزیکی ایجاد می کنند که از تماس ترکیب زیست فعال با میکروارگانیسم جلوگیری می کند و در نتیجه اثر بخشی ترکیب طبیعی را کاهش می دهد.

[caption id="attachment_37373" align="alignnone" width="833"]خرید اسانس پنیر خرید اسانس پنیر[/caption]

فروش اسانس پنیر و بررسی عوامل موثر بر عملکرد ضد میکروبی

از آنجا که پنیر غذایی است با محتوای بالای پروتئین و لیپید , غلظت ترکیبات طبیعی که باید برای دستیابی به مقدار خاصی از مهار میکروبی اضافه شود , باید بیشتر از موارد آزمایش شده در شرایط آزمایشگاهی باشد.

مطابق گزارشی كه غلظت تركیبات فعال مورد استفاده برای جلوگیری از رشد میكروارگانیسم های بیماری زا در پنیر به طور موثر از سطح آزمایش شده در آزمایشگاه بالاتر است.

یافته مشابهی توسط گروهی از محققان گزارش شد که حداقل غلظت مهاری اسانس انار در برابر لیستریا مونوسیتوژنز و استافیلوکوکوس اورئوس ,

در یک محیط کشت بالاتر از 2.5 میلی گرم میلی لیتر -1 بود , در حالی که غلظت 40 میلی گرم میلی لیتر -1 در پنیر چدار نتوانست از همان جمعیت میکروارگانیسم ها جلوگیری کند.

غلظت

به روش مشابهی غلظت 0.1٪ اسانس زیره سیاه منجر به کاهش رشد E. coliو سالمونلا در یک محیط کشت می شود.

در حالی که در پنیرها , چنین غلظت هایی در برابر این عوامل بیماری زا موثر نبودند.

این نتایج نشان داد که غلظت عصاره های گیاهی مورد نیاز نیز با توجه به میکروارگانیسم و ​​حساسیت آنها به ترکیبات فعال متفاوت است.

یکی دیگر از عواملی که باید در برون یابی نتایج فعالیت ضد میکروبی به پنیر واقعی در نظر گرفته شود این است که این ماده غذایی حاوی تمام عناصر لازم در شرایط in vitro برای رشد میکروبی سلول کشت است.

این جنبه همراه با مقدار کم آب (ماده مورد نیاز برای انتقال ترکیب طبیعی به میکروارگانیسم ها) در مقایسه با محیط کشت , امکان بازیابی سریع سلول های آسیب دیده توسط ضد میکروبی های طبیعی را فراهم می کند.

فراتر از عوامل ذاتی در مورد ترکیب مواد غذایی , عوامل خارجی مانند بسته بندی , دمای ذخیره سازی , غلظت تلقیح اولیه و نوع میکروارگانیسم نیز می توانند با بازده طبیعی ضد میکروبی تداخل داشته باشند.

پایداری ترکیبات طبیعی نیز باید به هنگام افزودن به مواد غذایی در نظر گرفته شود.

این ترکیبات معمولاً به اکسیژن , نور , دما و pH حساس هستند و ممکن است در طی فرآوری پنیر از بین بروند.

[caption id="attachment_37377" align="alignnone" width="833"]خرید اسانس پنیر خرید اسانس پنیر[/caption]

فروش اسانس پنیر به عنوان طعم دهنده پنیر

افزودن گیاهان و ادویه جات به عنوان طعم دهنده در برخی از انواع پنیرها در حال حاضر یک عمل معمول است. پذیرش محصول بسیار مهم است زیرا اگر مصرف کننده آن را از نظر حسگری تأیید نکند , فقط داشتن اثر ضد میکروبی بالا کافی نیست.

از میان عصاره های گیاهان و اسانس های اضافه شده به پنیرها , پونه کوهی, زیره سیاه, فلفل سبز, رزماری , آویشن و علف لیمو منجر به پذیرش حسی خوب شد.

برای به حداقل رساندن تأثیرات منفی احتمالی گیاهان و ترکیبات آن ها در عطر و طعم محصولات , ترکیبی از عصاره ها و اسانس های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است که می تواند منجر به اثر ضد میکروبی خوبی در غلظت های کمتر شود.

این ترکیبات ترکیبی ممکن است در بعضی موارد , فعالیت ضد میکروبی بالاتری نسبت به زمانی که به طور جداگانه اضافه می شود , داشته باشند , بنابراین اثر هم افزایی دارند.

با این حال , باید این موضوع مورد توجه قرار بگیرد که برخی از مواد , حتی اگر در غلظت های کم وجود داشته باشند , ممکن است دارای اثر ضد میکروبی بالا باشند.

استفاده ترکیبی اسانس ها در پنیر

برای به حداقل رساندن تأثیرات منفی احتمالی گیاهان و ترکیبات آن ها در عطر و طعم محصولات , ترکیبی از عصاره ها و اسانس های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است که می تواند منجر به اثر ضد میکروبی خوبی در غلظت های کمتر فردی شود.

طبق تحقیقات انجام شده ترکیبی از اسانس های از پونه کوهی و آویشن در فعالیت ضد میکروبی علیه باسیلوس سرئوس , لیستریا مونوسیتوژنز و سودوموناس آئروژینوزا در فعالیت ضد میکروبی موثرتر از زمانی است که به تنهایی استفاده شود.

بعلاوه , ترکیبی از پونه کوهی و ریحان سرعت رشد اشریشیاکلی را سه برابر کاهش می دهد.

فروش اسانس پنیر

برای خرید اسانس پنیر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

برخی محصولات ما

فروش اسانس مریم گلی , فروش اسانس گل همیشه بهار , فروش اسانس سیر , فروش اسانس هویج , فروش اسانس کیوی

[yasr_visitor_votes size="small"]

اینستا توییتر الکسا

 

  انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 24

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما