آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 236
  • بازدید کل : 22376

پیوند ها

مشخصات، قیمت و خرید روغن فندق،فروش روغن فندوق


خرید روغن فندوق و فواید آن برای پوست و مو

روغن فندق چیست؟

روغن فندق مایعی است که توسط دستگاهی به نام پرس تولید میشود. این محصول معمولاً برای پخت و پز و سس سالاد استفاده می شود همچنین برای مراقبت از مو و به عنوان روغن حامل با روغنهای معطر یا ماساژ استفاده می شود.

روغن فندق نیز می تواند به عنوان یک محصول مراقبت از پوست نیز مورد استفاده قرار گیرد. این ویتامین ها حاوی ویتامین های تغذیه کننده پوست و اسیدهای چرب ضروری هستند که به محافظت از پوست در برابر آفتاب ، تقویت تولید کلاژن و موارد دیگر کمک می کنند.

 

1. ایمن برای پوست های حساس

موارد روغن فندق در اکثر مواقع برای افرادی که پوست حساس دارند بی خطر است

موادی که بر پایه الکل هستند باعث خشک شدن یا تحریک پوست شما می شوند اما روغن فندق یک ماده طبیعی بدون الکل است که معمولاً باعث تحریک پوست نمیشود

فروش روغن فندوق

2. آبرسان

ویتامین E و اسیدهای چرب موجود در روغن فندق می تواند به افزایش منبع hydrationTrusted در خارجی ترین لایه پوست کمک کند. ویتامین E با مرطوب نگه داشتن پوست ، به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست نیز کمک می کند و باعث می شود که آن را محکم تر و نرم تر جلوه دهد.

3. مرطوب کننده

اسیدهای چرب روغن فندق و ویتامین E نیز آن را به یک منبع مرطوب کننده مؤثر اعتماد تبدیل می کنند. این مواد به ایجاد یک سد روغن طبیعی کمک می کنند که به پوست شما کمک می کند تا آب را حفظ کرده و از خشک شدن آن جلوگیری کند.

4. از بین بردن باکتری های پوست

روغن فندق حاوی تانن هایی است که دارای آنتی اکسیدان های قدرتمندی می باشند. تانن های موجود در روغن فندق آن را به یک منبع قابض ترشح تبدیل می کنند که می تواند پوست های روغنی را پاکسازی و به کوچک شدن منافذ آن کمک کرده و باکتری ها را از بین ببرد.

5. افزایش کلاژن

کلاژن یک پروتئین اساسی است که استخوان ها ، اندام ها و تاندون های شما را در کنار هم قرار می دهدو به پوست خاصیت ارتجاعی می بخشد. پوست ما با افزایش سن ، کلاژن کمتری تولید می کند ، اما ویتامین E موجود در روغن فندوق می تواند کمک شایانی به افزایش کلاژن کند

6. به کاهش ظاهر زخم ها کمک می کند

استفاده از محصولات پر ویتامین E بر روی پوست شما ممکن است به کاهش ظاهر زخم ها کمک کند ، اما تحقیقات بی نتیجه است.

محققان در یک مطالعه روی کودکان دارای زخم جراحی دریافتند که استفاده روزانه سه بار ویتامین E بر روی پوست میتواندکلوئیدها (بافت اسکار اضافی) را ایجاد کند.

با این حال ، مطالعه دیگری نشان داد كه ویتامین E نتیجه بهتری نسبت به پماد مبتنی بر روغن فندوق ندارد. یک سوم افرادی که از ویتامین E استفاده کرده اند باعث یک ورم ​​خارش به نام درماتیت تماسی شدند

7. ممکن است به کاهش ظاهر خطوط ریز کمک کند

ویتامین E موجود در روغن فندق نیز ممکن است به کاهش ظهور خطوط ریز کمک کند.

ویتامین E یک آنتی اکسیدان مهم برای مراقبت از پوست است که میتواند به یکدست شدن پوست شما کمک کند و همچنین به لایه بیرونی پوست کمک می کند تا آب و رطوبت خود را حفظ کند.

با این حال ، برخی از منابع معتبر تحقیقات نشان می دهد که ترکیب محصولات ویتامین E و C در مبارزه با علائم پیری مؤثرتر از محصولاتی است که فقط ویتامین E دارند. لازم به ذکر است که روغن فندق حاوی ویتامین C است.

خرید روغن فندوق

8. محافظت در برابرآفتاب

نور خورشید باعث ایجاد رادیکالهای آزاد میشود که به سلول های شما آسیب می رساند و منجر به علائم پیری در پوست شما می شود. ویتامین E با خنثی کردن رادیکالهای آزاد یک منبع مطمئن می باشد که باعث محافظت از غشاهای سلولی در برابر آفتاب می باشد

9. باعث کاهش فشار خون میشود

هایپرپیگمانتاسیون شرایطی است که باعث تیرگی پوست می شود. این محصول می تواند روی نواحی کوچک یا بزرگ پوست شما تأثیر بگذارد.

افزایش فشار خون می تواند توسط عوامل مختلفی ایجاد شود ، از جمله:

  • آکنه
  • آسیب آفتاب
  • بارداری
  • مصرف قرص های ضد بارداری خاص
  • صدمات به پوست

روغن فندق سرشار از ویتامین E است ، و شواهد تجربی نشان می دهد که ویتامین E می تواند باعث افزایش فشار خون شود. با این وجود ، تحقیقات بیشتری برای تعیین حقیقت اثربخشی آن لازم است.

نحوه استفاده بعد از خرید روغن فندوق

می توانید روغن فندق را به تنهایی روی پوست خود بمالید و یا آن را با روغنهای دیگر ترکیب کنید. در صورت تهیه لوسیون یا کرم می توانید از آن به عنوان پایه نیز استفاده کنید.

برای اکثر مردم ، روغن فندق روزانه از مصرف آن بی خطر است. با این حال ، خواندن را ادامه دهید تا در مورد خطرات احتمالی و عوارض جانبی بدانید.

عوارض جانبی و خطرات احتمالی

تحقیقات در مورد عوارض جانبی احتمالی و خطرات استفاده از روغن فندق برای مراقبت از پوست محدود است.

آسم و ایمونولوژی توصیه می کند افرادی که به آجیل درخت حساسیت دارند (مانند فندق) از استفاده روغن فندوق یا هر نوع محصول حاوی آن خودداری کنند.

حتی اگر به آجیل درخت حساسیت ندارید ، ایده خوبی است که قبل از استفاده از روغن فندق آزمایش پچ را انجام دهید.

روغن فندق سرشار از ویتامین E است که برای اکثر افراد بی خطر است. با این وجود ، مصرف زیاد آن از طریق رژیم غذایی ، مکمل ها یا استفاده از آن بر روی پوست شما می تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

ویتامین E بیش از حد موجود در روغن فندوق می تواند باعث موارد زیر شود:

خستگی

ضعف

حالت تهوع

تاری دید

گاز

اسهال

اگر نگران دریافت ویتامین E هستید ، قبل از شروع استفاده از روغن فندق با پزشک خود مشورت کنید.

همچنین باید قبل از مصرف داروی رقیق کننده خون دهان با پزشک خود صحبت کنید. مصرف بیش از حد ویتامین E می تواند اثرات دارویی را افزایش دهد ،و در نهایت منجر به افزایش خونریزی و لخته شدن شود

روغن فندق عموماً ملایم و بی خطر تلقی می شود ، اما اگر نگران خطرات سلامتی هستید ، قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید.

روغن فندق با فشار دادن هسته (جمع آوری شده از بوته فندق (Corylus avellana L.) (روغن فندق تحت فشار) به دست می آید. )معمولاً روغن حاصل از این روش تصفیه می شود که آن را روغن فندق تصفیه شده می نامند

بوته فندق درست در سراسر اروپا و به دور از آسیای صغیر یافت می شود و از زمان های اولیه تاکنون برای بذرهای روغنی که از آنها به عنوان غذا استفاده می شود ، کشت می شود. مناطق اصلی با آب و هوای شمالی که بوته های فندق در آن کشت می شوند ، ایتالیا ، اسپانیا و ترکیه هستند.

روغن فندق یک روغن شفاف ، زرد تا زرد قهوه ای است ،این محصول سرشار از اسید اولئیک است و بو و طعم بسیار مغذی دارد اسانس این محصول به عنوان ماده پخت یا به عنوان یک افزودنی شکلات ، در شیرینی سازی (نوگات و ترقه) و بستنی استفاده می شود.

مانند تمام روغن های آجیل ، مغزها ، فرآورده های شکسته و غیره که برای مصارف دیگر مناسب نیستند ، غالباً از این روغن استفاده می شوند. در صنایع غذایی از روغن فندق که دارای ویژگی بسیار اشباع و ماندگاری است (به سرعت سفت می شود) برای پخت استفاده می شود. در موارد بسیار نادر ، از محصول با فشار سرد به عنوان روغن خوراکی (برای تقویت سالاد) مورد استفاده قرار میگیرد.

مطلوب ترین شرایط آب و هوایی برای رشد فندق تابستان ها و زمستان های مرطوب است.

شرایط رطوبت به طور کلی برای گیاه فندق بهتر کار می کند. به طور متوسط ​​، حداقل 7 سال گیاه کاشته می شود تا درخت فندق کاملاً حاصلخیز و بارور شود

نحوه نگهداری و خشک کردن

معمولاً در اواخر زمستان ها درخت فندق شروع به شکوفاشدن می کند که تا اوایل بهار ادامه می یابد. پس از شکوفا شدن، یک تابستان کامل طول می کشد تا آجیل ها به طور کامل برسند. برداشت محصول در ماه های سپتامبر و اکتبر آغاز می شود. پس از انتخاب ، فندق ها به مدت 2 تا 4 هفته خشک می شوند. خشک کن مواد غذایی می تواند روند را سرعت ببخشد و در دمای 32 تا 40 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود که آجیل طی 2 تا 4 روز کاملاً خشک شود.

فندق های خشک شده و آماده مصرف را می توان به راحتی از آجیل تازه تشخیص داد. اگر مهره به هنگام تکان دادن به راحتی درون پوسته تکان بخورد ، یا اگر پوسته به راحتی شکسته شود ، مهره آماده است

خرید روغن فندوق

استخراج

اگر فندق ها به درستی خشک شده اند ، برای اهداف استخراج بیشتر از 10٪ رطوبت ندارند روغن فندق پس از جدا شدن پوسته از طریق روشی به نام پرس سرد استخراج می شود. این روش به حفظ عطر و فواید غذایی کمک می کند.

رنگ ، طعم و عطر

روغن فندق رنگ زرد طلایی دارد اما بسیار روشن نیست. طعم آن بسیار شبیه فندق است و عطر آن بسیار مغذی است. در نتیجه می تواند اشتها را تحریک کند. برخی از محصولاتی که عطر کمتری دارند ممکن است به آرامی فیلتر شده و فشرده نشوند ، که ممکن است برخی از ترکیبات معطر بی نظیر را از بین ببرد.

خصوصیات

روغن فندق خواص کمی دارد اما چشمگیر است.

نرم کننده : مرطوب کننده خوبی برای پوست است. این خاصیت توسط اسید اولئیک (امگا 9) به آن اعطا می شود که مانع از تبخیر رطوبت از سطح پوست ما می شود.

ضد التهاب :باعث کاهش التهاب از نظر موضعی و داخلی می شود.

آنتی اکسیدان : از آسیب دیدن رادیکالهای آزاد به سلولهای بدن جلوگیری می کند. این کمک می کند پوست را صاف ، الاستیک و سالم نگه دارید.

قابض : پوست را ملایم می کند. این اثر برای افرادی که پوست روغنی دارند بسیار مفید است.

بهبود زخم : روغن فندق می تواند به عنوان روغن پایه برای بهبود زخم ها استفاده شود.

روغن فندق برای مو

درست مانند پوست ، روغن فندق یک ماده ماثر برای مو است . در حقیقت ، در فرمولاسیون روغن مو استفاده می شود. برای این منظور می توان از روغن فندق نیز استفاده کرد.

روغن فندق مخلوط با روغن زیتون یک درمان فوق العاده ایجاد می کند که باعث می شود موهای ما قوی تر ، نرم تر و براق تر شوند. همچنین بوی مغذی را به موها منتقل می کند. می توان هفته ای یکبار این روغن از این روغن استفاده کنید تا موهای سالم تری داشته باشید

روغن فندق و آکنه

روغن فندق برای استفاده روی آکنه های فعال مناسب نیست. این یک نمره comedogenicity از 2 (در مقیاس 0 تا 5) است که بدان معنی است که از نظر متوسط ​​کامدوژنیک است. این بدان معنی است که این روغن می تواند منافذ را مسدود کرده و آکنه را تشدید کند. افرادی که از آکنه رنج می برند ، باید به سراغ روغنهای کمدوژن یا کاملاً غیر کامدوژن مانند روغن جوجوبا یا روغن آفتابگردان بروند.

با این حال ، برای مقابله با اسکارهای آکنه خوب است. می توان از آن به عنوان روغن پایه استفاده کرد و چند قطره روغن ترمیم کننده اسکار مانند روغن اسانس هلیکر و روغن تامانو به آن اضافه کرد

روغن فندق در پخت و پز

روغن فندوق بیشتر برای پخت و پز درجه حرارت پایین استفاده می شود ، نه برای سرخ کردن عمیق. این به دلیل غلظت بالای اسید اولئیک است که در دماهای بالاتر تجزیه می شود.

در مرحله دوم ، روغن فندق برای کشیدن بر روی سالادها و میان وعده ها بسیار عالی است.

همچنین توسط برخی از فروشگاه های مشهور مواد غذایی در غوطه وری خود استفاده می شود تا طعمی مزه دار را به وجود آورد.

برای خرید روغن فندوق از بهترین برند جهانی با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد میکنیم در مورد روغن هسته انار مطالعه کنید.

به لینک زیر مراجعه کنید:

مشخصات، قیمت و خرید روغن فندق،فروش روغن فندوق

  انتشار : ۸ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 22

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما