آمار بازدید

  • بازدید امروز : 70
  • بازدید دیروز : 99
  • بازدید کل : 21478

پیوند ها

پلی اتیلن سه لایه یا تک لایه برای آب؟ بهترین انتخاب چیست؟


مخازن پلی اتیلن در ابتدا به صورت بی رنگ و تک لایه تولید می شدند. به دلیل نیمه شفاف بودن مخازن بی رنگ یا تک لایه، نور از دیواره مخزن عبور می کرد و اجازه رشد در لایه داخلی یا داخل مخزن یا منبع آب را می داد. این جلبک ها پس از فروپاشی و مرگ، غذای باکتری های بی هوازی را که از بدن آنها تغذیه می کردند، فراهم کردند. این فعالیت بیولوژیکی باعث می شود زمانی که آب مخزن پلی اتیلن بی رنگ یا لایه انگور در معرض نور خورشید قرار می گیرد بو و طعم آن تغییر کند. این جلبک مرده در جریان تجزیه باکتری، بوی بدی در آب ایجاد کرد و به آب بو و طعم نامطبوعی داد. برای رفع این مشکل ابتدا مخازن به صورت دو لایه (اکثرا مخازن آبی) و سپس سه لایه (مخزن های سفید) تولید شدند.

در این مخازن لایه میانی سیاه رنگ مانع از ورود نور خورشید به مخزن می شود. بنابراین جلبک ها بدون نور خورشید قادر به رشد و تکثیر نخواهند بود. به همین ترتیب شرکت «پلاستونیک» دو لایه رنگی، سه لایه سفید و رنگی، چهار لایه، فوم، پنج لایه و ... را نیز تولید می کند. ظروف با توجه به نیاز مشتریان عزیز. برای ادامه مطلب مخزن آب ایستاده مخزن مخزن کلیک کنید.

مخزن پلی اتیلن سه لایه پلاستیکی

مخازن پلی اتیلن سه لایه پلاستون کاملا ضد جلبک بوده و برای تمامی شرایط آب و هوایی طراحی و ساخته شده است. در مناطق بسیار گرم و سرد می توانید به جای آن از مخزن فوم پلاسما چهار لایه برای جلوگیری از تاب برداشتن مخزن استفاده کنید. لازم به ذکر است مخزن پلی اتیلن سه لایه پلاستونیک در تمامی شرایط آب و هوایی ایران قابل استفاده بوده و در برابر جلبک ها و باکتری ها کاملا مقاوم است. به همین دلیل بهترین گزینه برای ذخیره آب آشامیدنی مخزن آب سه لایه است.

ویژگی های پایه مخزن پلی اتیلن سه لایه:

لایه اول (لایه بیرونی/سفید):

مقاوم در برابر تمامی عوامل جوی، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و رنگ سفید، گرمای نور خورشید را کاهش داده و دمای آب را برای مدت طولانی حفظ می کند.
(رنگ و ضخامت این لایه بنا به سلیقه و سلیقه مشتری قابل تغییر می باشد)

کلاس دوم (کلاس متوسط ​​/ سیاه).

این ورق از ورود نور به مخزن جلوگیری می کند و به عنوان فیلتر نور عمل می کند و باعث استحکام مخزن می شود. وظیفه اصلی این قطعه جلوگیری کامل از ورود نور خورشید به مخزن می باشد.

بخش سوم (داخل/فضای سفید):

این لایه با آب یا سایر مواد موجود در مخزن در تماس است. این لایه بر کیفیت مواد یا آب آشامیدنی مخزن تأثیر نمی گذارد. لازم به ذکر است که تمامی این لایه ها به صورت فود گرید تولید می شوند و تجهیزات و محصول مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشد. همچنین تمامی محصولات ما دارای علامت سلامت سیب و علامت استاندارد می باشند.

منبع آب یا تانکر 3، 4 یا 5 لایه؟

همانطور که گفته شد مخزن آب 3 لایه برای ذخیره آب مناسب است. اما اگر سری به بازار مخازن پلی اتیلن بزنید با مخازن آب پلی اتیلن چهار لایه و حتی پنج لایه مواجه می شوید. مخزن چهار لایه که توسط پلاتونیک نیز ساخته شده است، از یک لایه آنتی باکتریال در لایه داخلی استفاده می کند. این لایه خاصیت ضد باکتریایی این مخازن را بهبود می بخشد، با این حال یک مخزن سه لایه همچنان برای نگهداری آب آشامیدنی کافی است و نیازی به استفاده از مخزن چهار لایه ندارد. مخزن آب 5 لایه نیز در بازار موجود است و در 2 لایه به رنگ مشکی عرضه می شود. سوال بزرگ این است که 2 لایه سیاه برای چیست! اگر می خواهید برای خرید مخزن آب چند لایه بدون هیچ مزیتی هزینه بیشتری بپردازید، می توانید از مخازن آب 5 لایه پلی اتیلن استفاده کنید!

منبع

  انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 15

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما