آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 65
  • بازدید کل : 20454

پیوند ها

مزایای لسیتین سویا


خرید لسیتین سویا بازرگانی رامش نژاد اگرچه لسیتین به طور طبیعی در بسیاری از غذاها وجود دارد، مکمل ها معمولاً از تخم مرغ، سویا یا تخمه آفتابگردان به دست می آیند. لسیتین نیز از کلزا، پنبه یا چربی حیوانی به دست می آید. سویا منبع مقرون به صرفه لسیتین است. برای استخراج لسیتین از روغن سویا از مواد شیمیایی مانند استون و هگزان استفاده می شود.

با این حال، لسیتین از روغن آفتابگردان به طور فزاینده ای رایج است. از آنجایی که فرآیند استخراج معمولا نرمتر و ملایمتر است و با فشار سرد به جای حلالهای شیمیایی انجام می شود.لسیتین طبیعی در زرده تخم مرغ، شیر، مغز حیوانات، سویا، ذرت، پنبه و آفتابگردان یافت می شود.

برخی از مزایای سلامتی لسیتین

مزایای مکمل های لسیتین این است که می توان از آنها برای درمان کلسترول بالا و مشکلات گوارشی استفاده کرد.یکی از اجزای اصلی لسیتین فسفاتیدیل کولین (PC) است که مسئول برخی از مزایای سلامتی لسیتین است.

شکل تجاری لسیتین معمولاً در مواد غذایی، لوازم آرایشی و دارویی استفاده می شود، زیرا عمر مفید محصولات را افزایش می دهد و به عنوان یک امولسیفایر عمل می کند.

سلامت مغز

پس از تبدیل شدن به استیل کولین، انتقال دهنده عصبی، لسیتین یک عنصر ضروری برای سلامت مغز و فرآیندهای بازیابی است. کمبود استیل کولین منجر به بیماری می شود که می تواند باعث زوال شناختی و بیماری های عصبی مانند پارکینسون و آلزایمر شود. این سایت مراجعه کنید.

ایمنی را تقویت می کند

این ترکیب به بهبود سلامت متابولیک و عروق کمک می کند و از بدن در برابر التهاب و عفونت های غیر ضروری محافظت می کند. مصرف روزانه لسیتین فعالیت ماکروفاژها را تا 29 درصد افزایش داد. ماکروفاژها گلبول‌های سفید خونی هستند که میکروب‌ها، سلول‌های سرطانی و سایر مواد خارجی را در بدن می‌بلعند. همچنین تعداد سلول های کشنده طبیعی به نام لنفوسیت ها که برای سیستم ایمنی بدن بسیار حیاتی هستند، با مصرف مکمل لسیتین افزایش می یابد.

فواید لسیتین برای قلب سالم

لسیتین با کاهش پلاک در عروق خونی و شریان ها به افزایش سطح کلسترول کمک می کند و خطر حمله قلبی، آترواسکلروز و سکته را کاهش می دهد. کلسترول بالا منجر به بسیاری از مشکلات قلبی مانند حملات قلبی می شود. لسیتین باعث می شود که کبد کلسترول خوب تولید کند که سایر اشکال کلسترول را در بدن از بین می برد و مقادیر کافی از آن در برابر سکته مغزی و حمله قلبی محافظت می کند. رژیم غذایی سرشار از لسیتین می تواند کلسترول خوب HDL را افزایش و کلسترول بد LDL را کاهش دهد. برای ادامه مطلب به منبع مراجعه کنید.

  انتشار : ۷ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 22

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما